Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1152551

Utjecaj demografskih obilježja potrošača na prihvaćenost marketinga općeg dobra


Sinčić Ćorić, Dubravka; Tomić, Jelena
Utjecaj demografskih obilježja potrošača na prihvaćenost marketinga općeg dobra // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2021), 1; 41-59 doi:10.22598/zefzg.2021.1.41 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1152551 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj demografskih obilježja potrošača na prihvaćenost marketinga općeg dobra

Autori
Sinčić Ćorić, Dubravka ; Tomić, Jelena

Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 19 (2021), 1; 41-59

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
marketing općeg dobra ; demografska obilježja potrošača ; dob ; spol ; primanja ; obrazovanje

Sažetak
Rad pridonosi korpusu znanja iz područja marketinga općeg dobra, analizirajući utječu li demografska obilježja potrošača (dob, spol, razina primanja te stupanj obrazovanja) potrošača na prihvaćenost kampanja marketinga općeg dobra. Dosadašnja istraživanja su potvrdila da se percepcije i stavovi potrošača o prihvatljivosti, a time i uspješnost kampanja marketinga općeg dobra, razlikuju ovisno o njihovim demografskim obilježjima. U radu se istražuju percepcije ispitanika o primjerenosti primjene marketinga općeg dobra za rješavanje društvenih problema, percipirani utjecaj programa marketinga općeg dobra na odluku o kupnji te utjecaj demografskih obilježja na percepcije ispitanika. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku 395 ispitanika različitih demografskih obilježja s područja Republike Hrvatske. Rezultati istraživanja pokazuju kako obilježja spola i dobi imaju značajan utjecaj na percepcije potrošača i prihvaćenost programa marketinga općeg dobra, dok se percepcije potrošača s obzirom na obilježja primanja i obrazovanja statistički značajno ne razlikuju.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Sinčić Ćorić, Dubravka; Tomić, Jelena
Utjecaj demografskih obilježja potrošača na prihvaćenost marketinga općeg dobra // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2021), 1; 41-59 doi:10.22598/zefzg.2021.1.41 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Sinčić Ćorić, D. & Tomić, J. (2021) Utjecaj demografskih obilježja potrošača na prihvaćenost marketinga općeg dobra. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (1), 41-59 doi:10.22598/zefzg.2021.1.41.
@article{article, author = {Sin\v{c}i\'{c} \'{C}ori\'{c}, Dubravka and Tomi\'{c}, Jelena}, year = {2021}, pages = {41-59}, DOI = {10.22598/zefzg.2021.1.41}, keywords = {marketing op\'{c}eg dobra, demografska obilje\v{z}ja potro\v{s}a\v{c}a, dob, spol, primanja, obrazovanje}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, doi = {10.22598/zefzg.2021.1.41}, volume = {19}, number = {1}, issn = {1333-8900}, title = {Utjecaj demografskih obilje\v{z}ja potro\v{s}a\v{c}a na prihva\'{c}enost marketinga op\'{c}eg dobra}, keyword = {marketing op\'{c}eg dobra, demografska obilje\v{z}ja potro\v{s}a\v{c}a, dob, spol, primanja, obrazovanje} }
@article{article, author = {Sin\v{c}i\'{c} \'{C}ori\'{c}, Dubravka and Tomi\'{c}, Jelena}, year = {2021}, pages = {41-59}, DOI = {10.22598/zefzg.2021.1.41}, keywords = {marketing op\'{c}eg dobra, demografska obilje\v{z}ja potro\v{s}a\v{c}a, dob, spol, primanja, obrazovanje}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, doi = {10.22598/zefzg.2021.1.41}, volume = {19}, number = {1}, issn = {1333-8900}, title = {Utjecaj demografskih obilje\v{z}ja potro\v{s}a\v{c}a na prihva\'{c}enost marketinga op\'{c}eg dobra}, keyword = {marketing op\'{c}eg dobra, demografska obilje\v{z}ja potro\v{s}a\v{c}a, dob, spol, primanja, obrazovanje} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font