Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1152544

ODRŽIVI MARKETING NA TRŽIŠTIMA POSLOVNE (B2B) POTROŠNJE


Sinčić Ćorić, Dubravka
ODRŽIVI MARKETING NA TRŽIŠTIMA POSLOVNE (B2B) POTROŠNJE // International journal of multidisciplinarity in business and science, 7 (2021), 11; 27-35 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1152544 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ODRŽIVI MARKETING NA TRŽIŠTIMA POSLOVNE (B2B) POTROŠNJE
(SUSTAINABLE BUSINESS-TO-BUSINESS (B2B) MARKETING)

Autori
Sinčić Ćorić, Dubravka

Izvornik
International journal of multidisciplinarity in business and science (1849-0581) 7 (2021), 11; 27-35

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
održivost ; održivi marketing ; poslovna (B2B) tržišta ; orijentacija na održivi marketing

Sažetak
Održivi marketing pretpostavlja marketinške prakse koje uvažavaju (1) okolišnu odgovornost – odnosno uravnotežnost poslovnog djelovanja s prirodnim okruženjem, (2) društvenu odgovornost – odnosno poslovanje koje vodi brigu o svim dionicima i (3) ekonomski napredak koji se temelji na principima održivosti. Istraživanja provedena o održivom marketingu većinom su dokazala njegove pozitivne učinke na tržištu krajnje potrošnje, no u području marketinga poslovnih (B2B) tržišta ovakvi se zaključci iznose s većom dozom opreza. Godinama su, naime, menadžeri smatrali da je ulaganje u održivost trošak, čiji se rezultati vide samo u poboljšanoj reputaciji na tržištu krajnje potrošnje. Organizacijski kupci, koji odlučuju dominantno vođeni racionalnim kriterijima, nisu bili spremni platiti veću cijenu zbog dimenzije održivosti ponude dobavljača. Primjetno je da se, uslijed pritisaka regulatora i javnosti ovakvi stavovi mijenjaju, pa sve više poduzeća na poslovnim (B2B) tržištima traži izvore održivosti duž cijelog lanca stvaranja i isporuke vrijednosti. Ovaj rad predstavlja analizu objavljenih teorijskih i empirijskih istraživanja s ciljem utvrđivanja teorijskih ishodišta i koncepata povezanih s održivim marketingom, što predstavlja znanstveni doprinos u području održivog marketinga na poslovnim (B2B) tržištima. U radu se analiziraju dimenzije održivog marketinga i orijentacija poduzeća na marketinšku održivost te izazovi s kojima se susreću poduzeća na poslovnom (B2B) tržištu u primjeni održivog marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dubravka Sinčić Ćorić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Sinčić Ćorić, Dubravka
ODRŽIVI MARKETING NA TRŽIŠTIMA POSLOVNE (B2B) POTROŠNJE // International journal of multidisciplinarity in business and science, 7 (2021), 11; 27-35 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Sinčić Ćorić, D. (2021) ODRŽIVI MARKETING NA TRŽIŠTIMA POSLOVNE (B2B) POTROŠNJE. International journal of multidisciplinarity in business and science, 7 (11), 27-35.
@article{article, author = {Sin\v{c}i\'{c} \'{C}ori\'{c}, Dubravka}, year = {2021}, pages = {27-35}, keywords = {odr\v{z}ivost, odr\v{z}ivi marketing, poslovna (B2B) tr\v{z}i\v{s}ta, orijentacija na odr\v{z}ivi marketing}, journal = {International journal of multidisciplinarity in business and science}, volume = {7}, number = {11}, issn = {1849-0581}, title = {ODR\v{Z}IVI MARKETING NA TR\v{Z}I\v{S}TIMA POSLOVNE (B2B) POTRO\v{S}NJE}, keyword = {odr\v{z}ivost, odr\v{z}ivi marketing, poslovna (B2B) tr\v{z}i\v{s}ta, orijentacija na odr\v{z}ivi marketing} }
@article{article, author = {Sin\v{c}i\'{c} \'{C}ori\'{c}, Dubravka}, year = {2021}, pages = {27-35}, keywords = {odr\v{z}ivost, odr\v{z}ivi marketing, poslovna (B2B) tr\v{z}i\v{s}ta, orijentacija na odr\v{z}ivi marketing}, journal = {International journal of multidisciplinarity in business and science}, volume = {7}, number = {11}, issn = {1849-0581}, title = {SUSTAINABLE BUSINESS-TO-BUSINESS (B2B) MARKETING}, keyword = {odr\v{z}ivost, odr\v{z}ivi marketing, poslovna (B2B) tr\v{z}i\v{s}ta, orijentacija na odr\v{z}ivi marketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font