Pregled bibliografske jedinice broj: 1152336
Utjecaj novih medija na turističke navike hrvatskih i stranih studenata
Utjecaj novih medija na turističke navike hrvatskih i stranih studenata // Proceedings of the 5th International Scientific and Professional Conference “The Challenges of Today” / Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan (ur.).
Šibenik: Veleučilište Šibenik, 2021. str. 215-224 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1152336 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj novih medija na turističke navike hrvatskih i stranih studenata
(The influence of new media on the tourist habits of Croatian and foreign students)
Autori
Kraus, Dubravko ; Odak Krasić, Stana ; Volarević, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the 5th International Scientific and Professional Conference “The Challenges of Today”
/ Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan - Šibenik : Veleučilište Šibenik, 2021, 215-224
ISBN
978-953-7566-46-3
Skup
5. međunarodna konferencija "Izazovi današnjice" = 5th International Conference "Challenges of Today" (COT 2021)
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 07.10.2021. - 09.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
digitalna komunikacija ; novi mediji ; studenti ; turizam
(digital communication ; new media ; students ; tourism)
Sažetak
U informacijsko-komunikacijskom okruženju u kojem živimo novi mediji sve više utječu na način na koji se informiramo, ali i donosimo odluke i stvaramo navike ponašanja. Digitalizacija medijskih navika prisutna je u svim aspektima svakodnevnog života. Promjenama koje se dešavaju putem digitalne komunikacije u multimedijskom okruženju najbrže se prilagođava studentska populacija. Ovaj rad ispituje prisutnost i utjecaj digitalnih medijskih trendova među hrvatskim i stranim studentima kako bi se utvrdile sličnosti i razlike u informiranju o turističkoj destinaciji i njihovim sadržajima. Provedenim istraživanjem ostvaruje se uvid u donošenje potrošačkih odluka vezanih za odabir turističke destinacije i korištenje sadržaja destinacije. Metodom anketnog ispitivanja, ispitana je studentska populacija u vezi načina prikupljanja informacija i analiza sadržaja koji ih potencijalno zanima za odabir turističke destinacije. Za potrebe rada analizirani su medijski kanali, aplikacije, društvene mreže i platforme koje studenti koriste te koliko novi mediji utječu na odluku o putovanjima i planiranju samog putovanja. Istraživanje donosi zaključak o sličnostima i razlikama hrvatskih i stranih studenata vezano za informiranje putem novih medija te njihovom utjecaju na turističke odluke i ponašanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb