Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1152336

Utjecaj novih medija na turističke navike hrvatskih i stranih studenata


Kraus, Dubravko; Odak Krasić, Stana; Volarević, Marija
Utjecaj novih medija na turističke navike hrvatskih i stranih studenata // Proceedings of the 5th International Scientific and Professional Conference “The Challenges of Today” / Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan (ur.).
Šibenik: Veleučilište Šibenik, 2021. str. 215-224 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1152336 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj novih medija na turističke navike hrvatskih i stranih studenata
(The influence of new media on the tourist habits of Croatian and foreign students)

Autori
Kraus, Dubravko ; Odak Krasić, Stana ; Volarević, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of the 5th International Scientific and Professional Conference “The Challenges of Today” / Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan - Šibenik : Veleučilište Šibenik, 2021, 215-224

ISBN
978-953-7566-46-3

Skup
5. međunarodna konferencija "Izazovi današnjice" = 5th International Conference "Challenges of Today" (COT 2021)

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 07.10.2021. - 09.10.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
digitalna komunikacija ; novi mediji ; studenti ; turizam
(digital communication ; new media ; students ; tourism)

Sažetak
U informacijsko-komunikacijskom okruženju u kojem živimo novi mediji sve više utječu na način na koji se informiramo, ali i donosimo odluke i stvaramo navike ponašanja. Digitalizacija medijskih navika prisutna je u svim aspektima svakodnevnog života. Promjenama koje se dešavaju putem digitalne komunikacije u multimedijskom okruženju najbrže se prilagođava studentska populacija. Ovaj rad ispituje prisutnost i utjecaj digitalnih medijskih trendova među hrvatskim i stranim studentima kako bi se utvrdile sličnosti i razlike u informiranju o turističkoj destinaciji i njihovim sadržajima. Provedenim istraživanjem ostvaruje se uvid u donošenje potrošačkih odluka vezanih za odabir turističke destinacije i korištenje sadržaja destinacije. Metodom anketnog ispitivanja, ispitana je studentska populacija u vezi načina prikupljanja informacija i analiza sadržaja koji ih potencijalno zanima za odabir turističke destinacije. Za potrebe rada analizirani su medijski kanali, aplikacije, društvene mreže i platforme koje studenti koriste te koliko novi mediji utječu na odluku o putovanjima i planiranju samog putovanja. Istraživanje donosi zaključak o sličnostima i razlikama hrvatskih i stranih studenata vezano za informiranje putem novih medija te njihovom utjecaju na turističke odluke i ponašanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url Stana Odak Krasić (autor)

Avatar Url Dubravko Kraus (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.researchgate.net

Citiraj ovu publikaciju:

Kraus, Dubravko; Odak Krasić, Stana; Volarević, Marija
Utjecaj novih medija na turističke navike hrvatskih i stranih studenata // Proceedings of the 5th International Scientific and Professional Conference “The Challenges of Today” / Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan (ur.).
Šibenik: Veleučilište Šibenik, 2021. str. 215-224 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kraus, D., Odak Krasić, S. & Volarević, M. (2021) Utjecaj novih medija na turističke navike hrvatskih i stranih studenata. U: Filiposki, O., Metodijeski, D. & Zlatovic, D. (ur.)Proceedings of the 5th International Scientific and Professional Conference “The Challenges of Today”.
@article{article, author = {Kraus, Dubravko and Odak Krasi\'{c}, Stana and Volarevi\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {215-224}, keywords = {digitalna komunikacija, novi mediji, studenti, turizam}, isbn = {978-953-7566-46-3}, title = {Utjecaj novih medija na turisti\v{c}ke navike hrvatskih i stranih studenata}, keyword = {digitalna komunikacija, novi mediji, studenti, turizam}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te \v{S}ibenik}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kraus, Dubravko and Odak Krasi\'{c}, Stana and Volarevi\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {215-224}, keywords = {digital communication, new media, students, tourism}, isbn = {978-953-7566-46-3}, title = {The influence of new media on the tourist habits of Croatian and foreign students}, keyword = {digital communication, new media, students, tourism}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te \v{S}ibenik}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font