Pregled bibliografske jedinice broj: 1152314
KANALI DISTRIBUCIJE BANKARSKIH USLUGA
KANALI DISTRIBUCIJE BANKARSKIH USLUGA, 2021., diplomski rad, diplomski, MENADŽMENT BANKARSTVA, OSIGURANJA I FINANCIJA, Zagreb
CROSBI ID: 1152314 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KANALI DISTRIBUCIJE BANKARSKIH USLUGA
(DISTRIBUTION CHANNELS OF BANKING SERVICES)
Autori
Zgurić Dobrenić, Vlatka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
MENADŽMENT BANKARSTVA, OSIGURANJA I FINANCIJA
Mjesto
Zagreb
Datum
12.10
Godina
2021
Stranica
68
Mentor
Guzovski, Marina
Ključne riječi
marketing, financijske usluge, kanali distribucije
(marketing, financial services, channels of distribution)
Sažetak
Marketing je karika koja povezuje želje i potrebe potrošača s proizvođačem proizvoda i usluga. Zadatak marketinga je istražiti što potrošači trebaju ili žele, te im to dostaviti kada, kako, gdje, po cijeni i na način na koji oni to žele. Cilj marketinga je biti bolji od konkurencije u stvaranju zadovoljnog i lojalnog potrošača, te nadmašiti njegova očekivanja. Financijske usluge zbog svojih specifičnih obilježja (neopipljivost, nedjeljivost, neuskladištivost, heterogenost i odsutnost vlasništva) zahtijevaju specifične načine distribucije. Odluke o načinu distribucije predstavljaju vrlo važne odluke. Iz perspektive pružatelja usluge, distribucijski kanali sve više određuju konkurentnost i profitabilnost banaka, te se smatraju jednim od najvažnijih elemenata u marketingu. Iz perspektive korisnike usluga, kanali distribucije su most koji ih povezuje s bankom, te oni na taj način formiraju svoje stavove, pozitivna ili negativna iskustva, koja prenose dalje na postojeće i potencijalne korisnike tih usluga, te je jako bitno da njihov stav bude pozitivan.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija