Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1152246

Važnost neuroekonomije u razumijevanju ponašanja potrošača


Golemac, Zrinka; Pavlić, Ivana
Važnost neuroekonomije u razumijevanju ponašanja potrošača // 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021) : Book of Papers / Gregurec, Iva (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021. str. 155-164 (poster, recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1152246 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost neuroekonomije u razumijevanju ponašanja potrošača
(The importance of neuroeconomics in understanding consumer behavior)

Autori
Golemac, Zrinka ; Pavlić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021) : Book of Papers / Gregurec, Iva - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021, 155-164

Skup
6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 22.10.2021

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
neuroekonomija ; klasična ekonomska teorija ; emocije ; ponašanje potrošača ; donošenje odluka
(neuroeconomics ; classical economic theory ; emotions ; behavior consumer ; decision making)

Sažetak
Neuroekonomija je suvremeno multidisciplinarno područje znanosti, a proizašlo je iz zajedničkog rada neuroznanstvenika, psihologa i ekonomista. Naime, postojeća klasična ekonomska teorija zastupa stav da je tijekom donošenja odluka, posebice odluka o kupnji, rezultat ponašanja potrošača u pravilu racionalan odabir i maksimiziranje potrošačeve osobne korisnosti. Međutim, praksa je pokazala da ponašanje potrošač tijekom donošenja odluka o kupnji nije racionalno zbog prisutnosti emocija. Istaknuta spoznaja u potpunosti je potvrdila činjenicu da čovjek nije racionalno biće i da tijekom donošenja odluka njime ne upravlja isključivo razum, nego i emocije, te je ujedno nametnula i potrebu pojačanih istraživanja o ponašanju potrošača i uvođenju neuroloških aspekata. Primarni cilj ovog rada je pružiti teoretski pregled odabranih metoda, nalaza i implikacija ponašanja potrošača u području neuroekonomije. Jasno je da je upravo neuroekonomija iz temelja izmijenila način na koji funkcionira ekonomija općenito, a posebice kako potrošači donose odluke. Temeljem stečenih spoznaja razvidno je da će u skoroj budućnosti upravo neuroekonomija i njezina istraživanja o ponašanju potrošača postati grana ekonomskih istraživanja čiji će rezultati nalaziti primjenu u pokušaju da se bolje razumije ljudsko ponašanje u procesima odlučivanja, za potrebe zaštite potrošača i posebice za potrebe socijalne politike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Ivana Pavlić (autor)

Avatar Url Zrinka Golemac (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Golemac, Zrinka; Pavlić, Ivana
Važnost neuroekonomije u razumijevanju ponašanja potrošača // 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021) : Book of Papers / Gregurec, Iva (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021. str. 155-164 (poster, recenziran, sažetak, znanstveni)
Golemac, Z. & Pavlić, I. (2021) Važnost neuroekonomije u razumijevanju ponašanja potrošača. U: Gregurec, I. (ur.)6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021) : Book of Papers.
@article{article, author = {Golemac, Zrinka and Pavli\'{c}, Ivana}, editor = {Gregurec, I.}, year = {2021}, pages = {155-164}, keywords = {neuroekonomija, klasi\v{c}na ekonomska teorija, emocije, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, dono\v{s}enje odluka}, title = {Va\v{z}nost neuroekonomije u razumijevanju pona\v{s}anja potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {neuroekonomija, klasi\v{c}na ekonomska teorija, emocije, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, dono\v{s}enje odluka}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Golemac, Zrinka and Pavli\'{c}, Ivana}, editor = {Gregurec, I.}, year = {2021}, pages = {155-164}, keywords = {neuroeconomics, classical economic theory, emotions, behavior consumer, decision making}, title = {The importance of neuroeconomics in understanding consumer behavior}, keyword = {neuroeconomics, classical economic theory, emotions, behavior consumer, decision making}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font