Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1152185

Analiza opterećenja vježbanja prilikom provedbe sadržaja unutar homogeniziranih odjela


Novak, Dario; Manojlović, Bojana; Šafarić, Zlatko
Analiza opterećenja vježbanja prilikom provedbe sadržaja unutar homogeniziranih odjela // Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : [zbornik radova] / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2010. str. 348-351 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1152185 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza opterećenja vježbanja prilikom provedbe sadržaja unutar homogeniziranih odjela
(Exercise load analysis when implementing content within homogenized departments)

Autori
Novak, Dario ; Manojlović, Bojana ; Šafarić, Zlatko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : [zbornik radova] / Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2010, 348-351

ISBN
978-953-95082-6-3

Skup
19. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 22.06.2010. - 26.06.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
opterećenje, vježbanje, tjelesna i zdravstvena kultura
(load, exercise, physical education)

Sažetak
Frekvencija srca razlikuje se između pojedinih homogeniziranih odjela pri izvođenju određenih zadataka. Kontinuiranim praćenjem i bilježenjem stanja, odnosno praćenjem fiziološkog opterećenja tijekom jednog sata, tjedna ili mjeseca, dobivamo uvid u ostvarenje i učinke programa. To učenicima omogućava sliku o vlastitim sposobnostima i razvija želju za napretkom, a jedino nastavniku tjelesno-zdravstvene kulture omogućuje da u složenijim oblicima rada, uvođenjem homogeniziranih odjela, postigne bolju kvalitetu nastave te poboljša određene sposobnosti pojedinih učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Novak (autor)

Avatar Url Zlatko Šafarić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Novak, Dario; Manojlović, Bojana; Šafarić, Zlatko
Analiza opterećenja vježbanja prilikom provedbe sadržaja unutar homogeniziranih odjela // Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : [zbornik radova] / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2010. str. 348-351 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Novak, D., Manojlović, B. & Šafarić, Z. (2010) Analiza opterećenja vježbanja prilikom provedbe sadržaja unutar homogeniziranih odjela. U: Findak, V. (ur.)Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : [zbornik radova].
@article{article, author = {Novak, Dario and Manojlovi\'{c}, Bojana and \v{S}afari\'{c}, Zlatko}, editor = {Findak, V.}, year = {2010}, pages = {348-351}, keywords = {optere\'{c}enje, vje\v{z}banje, tjelesna i zdravstvena kultura}, isbn = {978-953-95082-6-3}, title = {Analiza optere\'{c}enja vje\v{z}banja prilikom provedbe sadr\v{z}aja unutar homogeniziranih odjela}, keyword = {optere\'{c}enje, vje\v{z}banje, tjelesna i zdravstvena kultura}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Novak, Dario and Manojlovi\'{c}, Bojana and \v{S}afari\'{c}, Zlatko}, editor = {Findak, V.}, year = {2010}, pages = {348-351}, keywords = {load, exercise, physical education}, isbn = {978-953-95082-6-3}, title = {Exercise load analysis when implementing content within homogenized departments}, keyword = {load, exercise, physical education}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font