Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1152076

Što bi Isus učinio u modelu poučavanja na daljinu?


Seguin, Maja
Što bi Isus učinio u modelu poučavanja na daljinu? // Kairos: evanđeoski teološki časopis, 15 (2021), 1; 49-62 doi:10.32862/k1.15.1.3 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1152076 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Što bi Isus učinio u modelu poučavanja na daljinu?
(Would Jesus do in a distance learning mode of teaching?)

Autori
Seguin, Maja

Izvornik
Kairos: evanđeoski teološki časopis (1846-4580) 15 (2021), 1; 49-62

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
prispodobe ; parabole ; konstruktivistički pristup procesu učenja ; učenje na daljinu ; online učenje
(parable ; constructivist approach to teaching ; distance (online) teaching ; online learning)

Sažetak
Uslijed prelaska s tradicionalnog na virtualno poučavanje, nastaju razna pedagoška preispitivanja te je nužno omogućiti učiteljima primjer pristupa poučavanju i učenju. Ovaj članak daje pregled modela poučavanja koji je Isus koristio, posebice prispodobe ili parabole, ističe model suvremenoga konstruktivističkog poučavanja te izdvaja karakteristike konstruktivizma u Isusovu modelu. Sve to predstavlja osnovu za praktične savjete u današnjem kontekstu poučavanja na daljinu, odnosno u virtualnom kontekstu. Članak izdvaja karakteristike Isusa kao učitelja koje suvremeni učitelji mogu preslikati u svom kontekstu te završava smjernicama za daljnja moguća područja istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija, Religijske znanosti (interdisciplinarno polje)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko evanđeosko teološko učilište, Osijek

Profili:

Avatar Url Maja Seguin (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Seguin, Maja
Što bi Isus učinio u modelu poučavanja na daljinu? // Kairos: evanđeoski teološki časopis, 15 (2021), 1; 49-62 doi:10.32862/k1.15.1.3 (domaća recenzija, članak, stručni)
Seguin, M. (2021) Što bi Isus učinio u modelu poučavanja na daljinu?. Kairos: evanđeoski teološki časopis, 15 (1), 49-62 doi:10.32862/k1.15.1.3.
@article{article, author = {Seguin, Maja}, year = {2021}, pages = {49-62}, DOI = {10.32862/k1.15.1.3}, keywords = {prispodobe, parabole, konstruktivisti\v{c}ki pristup procesu u\v{c}enja, u\v{c}enje na daljinu, online u\v{c}enje}, journal = {Kairos: evan\djeoski teolo\v{s}ki \v{c}asopis}, doi = {10.32862/k1.15.1.3}, volume = {15}, number = {1}, issn = {1846-4580}, title = {\v{S}to bi Isus u\v{c}inio u modelu pou\v{c}avanja na daljinu?}, keyword = {prispodobe, parabole, konstruktivisti\v{c}ki pristup procesu u\v{c}enja, u\v{c}enje na daljinu, online u\v{c}enje} }
@article{article, author = {Seguin, Maja}, year = {2021}, pages = {49-62}, DOI = {10.32862/k1.15.1.3}, keywords = {parable, constructivist approach to teaching, distance (online) teaching, online learning}, journal = {Kairos: evan\djeoski teolo\v{s}ki \v{c}asopis}, doi = {10.32862/k1.15.1.3}, volume = {15}, number = {1}, issn = {1846-4580}, title = {Would Jesus do in a distance learning mode of teaching?}, keyword = {parable, constructivist approach to teaching, distance (online) teaching, online learning} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Academic Journals Database
  • ERIH PLUS
  • HRČAK - Portal hrvatskih znanstvenih i stručnih časopisa


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font