Pregled bibliografske jedinice broj: 1152076
Što bi Isus učinio u modelu poučavanja na daljinu?
Što bi Isus učinio u modelu poučavanja na daljinu? // Kairos: evanđeoski teološki časopis, 15 (2021), 1; 49-62 doi:10.32862/k1.15.1.3 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1152076 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Što bi Isus učinio u modelu poučavanja na daljinu?
(Would Jesus do in a distance learning mode of
teaching?)
Autori
Seguin, Maja
Izvornik
Kairos: evanđeoski teološki časopis (1846-4580) 15
(2021), 1;
49-62
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
prispodobe ; parabole ; konstruktivistički pristup procesu učenja ; učenje na daljinu ; online učenje
(parable ; constructivist approach to teaching ; distance (online) teaching ; online learning)
Sažetak
Uslijed prelaska s tradicionalnog na virtualno poučavanje, nastaju razna pedagoška preispitivanja te je nužno omogućiti učiteljima primjer pristupa poučavanju i učenju. Ovaj članak daje pregled modela poučavanja koji je Isus koristio, posebice prispodobe ili parabole, ističe model suvremenoga konstruktivističkog poučavanja te izdvaja karakteristike konstruktivizma u Isusovu modelu. Sve to predstavlja osnovu za praktične savjete u današnjem kontekstu poučavanja na daljinu, odnosno u virtualnom kontekstu. Članak izdvaja karakteristike Isusa kao učitelja koje suvremeni učitelji mogu preslikati u svom kontekstu te završava smjernicama za daljnja moguća područja istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija, Religijske znanosti (interdisciplinarno polje)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Academic Journals Database
- ERIH PLUS
- HRČAK - Portal hrvatskih znanstvenih i stručnih časopisa