Pregled bibliografske jedinice broj: 1151821
INTERNA KOMUNIKACIJA U PRIMARNOJ ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI
INTERNA KOMUNIKACIJA U PRIMARNOJ ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet zdravstvenih studija, Rijeka
CROSBI ID: 1151821 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
INTERNA KOMUNIKACIJA U PRIMARNOJ ZDRAVSTVENOJ
ZAŠTITI
(INTERNAL COMMUNICATION IN PRIMARY HEALTH CARE)
Autori
SOKLER, DANIJELA
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet zdravstvenih studija
Mjesto
Rijeka
Datum
22.09
Godina
2020
Stranica
49
Mentor
Tusić, Rozmari ; Bošković, Sandra
Ključne riječi
interna komunikacija, zadovoljstvo komunikacijskom klimom, primarna zdravstvena zaštita
(internal communication, satisfaction with communication climate, primary health care)
Sažetak
Uvod : Komunikacija je jedna od središnjih komponenti svake organizacije. Nedovoljna razmjena informacija dovodi do nesigurnosti i povećava otuđenost, a ponašanje zaposlenika ima značajan utjecaj na ugled organizacije. Iz navedenih razloga postavlja se pitanje kakva je interna komunikacija u primarnoj zdravstvenoj zaštiti i kolika je razina zadovoljstva djelatnika komunikacijskom klimom. Ciljevi istraživanja: Glavni cilj rada bio je istražiti razinu zadovoljstva internom komunikacijom i odnosima među zaposlenicima unutar primarne zdravstvene zaštite. Specifični ciljevi rada bili su istražiti koliko su djelatnici zadovoljni komunikacijom unutar organizacije u odnosu na stupanj obrazovanja ispitanika, komunikacijom s nadređenima, horizontalnom komunikacijom, korporativnom informiranošću i kvalitetom medija komunikacije. Metode i ispitanici : za potrebe istraživanja korišten je anketni online upitnik koji su ispitanici popunjavali anonimno i dobrovoljno. U istraživanju je sudjelovalo 90 zdravstvenih djelatnika primarne zdravstvene zaštite Doma zdravlja Primorsko-goranske županije. Rezultati : Zaposlenici su najzadovoljniji horizontalnom komunikacijom. Najniža razina zadovoljstva iskazana je povratnim informacijama i korporativnom informiranošću. Većina subskala ocjenjena je neutralnom ocjenom. Zaposlenici u primarnoj zdravstvenoj zaštiti nisu zadovoljni sa internom komunikacijom. Rezultati su pokazali da su djelatnici s najnižom razinom obrazovanja iskazali veću razinu zadovoljstva komunikacijom. Zaključak: Komunikacijom između kolega, članova tima i dostupnošću kolega zadovoljna je većina ispitanika. Nezadovoljstvo povratnim informacijama i korporativnom informiranošću nam ukazuje na potrebu za unaprijeđenjem otvorene dvosmjerne komunikacije. Ispitanici sa višom razinom obrazovanja iskazali su veće nezadovoljstvo internom komunikacijom pa se nadamo se kako će ovo istraživanje poslužiti menadžmentu organizacije za podizanje kvalitete interne komunikacije na višu razinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet zdravstvenih studija u Rijeci