Pregled bibliografske jedinice broj: 1151691
Socijalna podrška,procesi cjeloživotnog učenja te obilježja roditelja djece s višestrukim teškoćama u razvoju
Socijalna podrška,procesi cjeloživotnog učenja te obilježja roditelja djece s višestrukim teškoćama u razvoju // Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje / Žic Ralić, Anamarija ; Bukvić, Zlatko (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2014. str. 102-109 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1151691 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Socijalna podrška,procesi cjeloživotnog učenja te
obilježja roditelja djece s višestrukim teškoćama
u razvoju
Autori
Rebrović Čančarević, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje
/ Žic Ralić, Anamarija ; Bukvić, Zlatko - Varaždin : Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2014, 102-109
ISBN
978-953-96760-9-2
Skup
10 . kongres Saveza edukacijskih rehabilitatora Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem, Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 24.04.2014. - 25.04.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
roditelji djece s višestrukim teškoćama u razvoju, socijalna podrška, cjeloživotno učenje
(parents of children with disabilities, social support, lifelong learning)
Sažetak
Rad se bavi aspektima i obilježjima roditelja djece s višestrukim teškoćama u razvoju, definicijama sustava socijalne podrške ; konceptima cjeloživotnog učenja te njihovim međusobnim djelovanjem, kako u teoriji, tako i u praksi. Roditeljstvo djece s teškoćama u razvoju predstavlja veliki izazov za svakog pojedinca. Roditelji su suočeni s nizom stresora i poteškoća koje neminovno ostavljaju traga u odnosima otac - majka, roditelj - dijete. Istraživanja koja su dostupna u literaturi, govore upravo o tim aspektima i obilježjima roditelja djece s višestrukim teškoćama u razvoju. Također, utvrđene su i značajne statističke razlike između očeva i majki djece s višestrukim teškoćama u razvoju te, sukladno tome, i potrebe koje se javljaju variraju između pojedinaca. Sustavi socijalne podrške koji su na raspolaganju roditeljima djece s višestrukim teškoćama u razvoju imaju iznimno važnu ulogu u amortizaciji stresa. Takvi sustavi, bili oni formalni ili neformalni, osim navedene uloge, moraju sudjelovati i u pružanju osnovnih informacija te u poticanju roditelja na edukaciju. Upravo koncepti cjeloživotnog učenja, a koji djeluju unutar sustava socijalne podrške, mogu preuzeti ulogu jasne organizacije, sustavnog pružanja informacija te edukacija roditelja. Iz prethodno navedenog, proizlazi i cilj rada, a koji se odnosi na utvrđivanje sustava socijalne podrške roditelja djece s višestrukim teškoćama u razvoju te izradi jasnih smjernica mogućih oblika cjeloživotnog učenja kroz navedene sustave socijalne podrške.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti