Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1151691

Socijalna podrška,procesi cjeloživotnog učenja te obilježja roditelja djece s višestrukim teškoćama u razvoju


Rebrović Čančarević, Maja
Socijalna podrška,procesi cjeloživotnog učenja te obilježja roditelja djece s višestrukim teškoćama u razvoju // Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje / Žic Ralić, Anamarija ; Bukvić, Zlatko (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2014. str. 102-109 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1151691 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Socijalna podrška,procesi cjeloživotnog učenja te obilježja roditelja djece s višestrukim teškoćama u razvoju

Autori
Rebrović Čančarević, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje / Žic Ralić, Anamarija ; Bukvić, Zlatko - Varaždin : Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2014, 102-109

ISBN
978-953-96760-9-2

Skup
10 . kongres Saveza edukacijskih rehabilitatora Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem, Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 24.04.2014. - 25.04.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
roditelji djece s višestrukim teškoćama u razvoju, socijalna podrška, cjeloživotno učenje
(parents of children with disabilities, social support, lifelong learning)

Sažetak
Rad se bavi aspektima i obilježjima roditelja djece s višestrukim teškoćama u razvoju, definicijama sustava socijalne podrške ; konceptima cjeloživotnog učenja te njihovim međusobnim djelovanjem, kako u teoriji, tako i u praksi. Roditeljstvo djece s teškoćama u razvoju predstavlja veliki izazov za svakog pojedinca. Roditelji su suočeni s nizom stresora i poteškoća koje neminovno ostavljaju traga u odnosima otac - majka, roditelj - dijete. Istraživanja koja su dostupna u literaturi, govore upravo o tim aspektima i obilježjima roditelja djece s višestrukim teškoćama u razvoju. Također, utvrđene su i značajne statističke razlike između očeva i majki djece s višestrukim teškoćama u razvoju te, sukladno tome, i potrebe koje se javljaju variraju između pojedinaca. Sustavi socijalne podrške koji su na raspolaganju roditeljima djece s višestrukim teškoćama u razvoju imaju iznimno važnu ulogu u amortizaciji stresa. Takvi sustavi, bili oni formalni ili neformalni, osim navedene uloge, moraju sudjelovati i u pružanju osnovnih informacija te u poticanju roditelja na edukaciju. Upravo koncepti cjeloživotnog učenja, a koji djeluju unutar sustava socijalne podrške, mogu preuzeti ulogu jasne organizacije, sustavnog pružanja informacija te edukacija roditelja. Iz prethodno navedenog, proizlazi i cilj rada, a koji se odnosi na utvrđivanje sustava socijalne podrške roditelja djece s višestrukim teškoćama u razvoju te izradi jasnih smjernica mogućih oblika cjeloživotnog učenja kroz navedene sustave socijalne podrške.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.savez-defektologa.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Rebrović Čančarević, Maja
Socijalna podrška,procesi cjeloživotnog učenja te obilježja roditelja djece s višestrukim teškoćama u razvoju // Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje / Žic Ralić, Anamarija ; Bukvić, Zlatko (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2014. str. 102-109 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Rebrović Čančarević, M. (2014) Socijalna podrška,procesi cjeloživotnog učenja te obilježja roditelja djece s višestrukim teškoćama u razvoju. U: Žic Ralić, A. & Bukvić, Z. (ur.)Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje.
@article{article, author = {Rebrovi\'{c} \v{C}an\v{c}arevi\'{c}, Maja}, year = {2014}, pages = {102-109}, keywords = {roditelji djece s vi\v{s}estrukim te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, socijalna podr\v{s}ka, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, isbn = {978-953-96760-9-2}, title = {Socijalna podr\v{s}ka,procesi cjelo\v{z}ivotnog u\v{c}enja te obilje\v{z}ja roditelja djece s vi\v{s}estrukim te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, keyword = {roditelji djece s vi\v{s}estrukim te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, socijalna podr\v{s}ka, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, publisher = {Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Rebrovi\'{c} \v{C}an\v{c}arevi\'{c}, Maja}, year = {2014}, pages = {102-109}, keywords = {parents of children with disabilities, social support, lifelong learning}, isbn = {978-953-96760-9-2}, title = {/}, keyword = {parents of children with disabilities, social support, lifelong learning}, publisher = {Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font