Pregled bibliografske jedinice broj: 1151460
Projekt BiblioLab Sveučilišne knjižnice Rijeka – Podružnice Kampus
Projekt BiblioLab Sveučilišne knjižnice Rijeka – Podružnice Kampus // Bosniaca : časopis Nacionalne i univerzitetske biblioteke Bosne i Hercegovine, 24 (2019), 24; 107-111 doi:10.37083/bosn.2019.24.107 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1151460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projekt BiblioLab Sveučilišne knjižnice Rijeka –
Podružnice Kampus
(Project BiblioLab of University Library Rijeka -
University Campus Division)
Autori
Cuculić, Sandra ; Krišković Baždarić, Jana
Izvornik
Bosniaca : časopis Nacionalne i univerzitetske biblioteke Bosne i Hercegovine (1512-5033) 24
(2019), 24;
107-111
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
BiblioLab ; Podružnica Kampus ; Sveučilište u Rijeci ; informacijska pismenost ; edukacija korisnika ; visokoškolsko obrazovanje ; bibliometrijska istraživanja ; znanstvena produktivnost ; rangiranje sveučilišta
(BiblioLab ; Campus division ; University of Rijeka ; information literacy ; user education ; higher education ; bibliometric research ; scientific productivity ; university ranking)
Sažetak
Razvojem digitalnih tehnologija i informacijskih alata uloga suvremenih sveučilišnih knjižnica i knjižnica u sastavu sveučilišta u provođenju edukacija informacijske pismenosti postala je neizostavna među studentskom i nastavničkom populacijom. Knjižnice u skladu s potrebama i zanimanjima korisnika izrađuju edukativne sadržaje i provode radionice informacijske pismenosti. Kvantitativne metode vrednovanja znanstvenika na temelju bibliometrijskih analiza u citatnim bazama, kao i vrednovanja i rangiranja sveučilišta na svjetskim ljestvicama, teme su koje nisu zaobišle poslovanje sveučilišnih i visokoškolskih knjižnica i kao takve ih je potrebno prilagoditi i uvrstiti u program edukacija informacijske pismenosti. Cilj je ovoga rada na primjeru projekta BiblioLab Podružnice Kampus Sveučilišne knjižnice Rijeka prikazati na koji način sveučilišna ili visokoškolska knjižnica može sudjelovati u pružanju podrške u korištenju digitalnih sadržaja i suvremenih informacijskih alata, u svrhu povećanja znanstvene produktivnosti, vidljivosti i odjeka znanstvenog rada, znanstvenika i ustanove. U radu će se, osim kratkog sadržajnog opisa radionica, prikazati razlozi za odabir tema i realizaciju svake pojedine radionice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)