Pregled bibliografske jedinice broj: 1151298
ASISTENT U DJEČJEM VRTIĆU KAO PODRŠKA DJETETA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU
ASISTENT U DJEČJEM VRTIĆU KAO PODRŠKA DJETETA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Slavonski Brod
CROSBI ID: 1151298 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ASISTENT U DJEČJEM VRTIĆU KAO PODRŠKA DJETETA S
TEŠKOĆAMA U RAZVOJU
(KINDERGARTEN ASSISTANT AS SUPPORT FOR A CHILD WITH
DEVELOPMENTAL DISABILITIES)
Autori
Milošević, V.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Slavonski Brod
Datum
31.08
Godina
2021
Stranica
35
Mentor
Kadum, Sandra ; Karačić, Marija
Ključne riječi
asistent/pomoćnik, dječji vrtić, posebne potrebe, inkluzija, suradnja
(assistant, kindergarten, special needs, inclusion, cooperation)
Sažetak
Kada je riječ o djeci s teškoćama u razvoju govori se o djeci koja se nose sa raznim oštećenjima koja su im urođena ili su ih stekli tijekom života. Neovisno o tome ima li dijete teškoće u razvoju ili ne iznimno je važno da sva djeca moraju imati jednaka prava. Dokazano je kako boravak u vrtiću, među vršnjacima, za djecu s teškoćama u razvoju i djecu u riziku ima izuzetan terapeutski učinak, nastoji se olakšati im sam boravak i funkcioniranje u vrtiću. Institut kojim se pomaže toj kategoriji djece odnosi se na uvođenje asistenata u dječjem vrtiću za koje se smatra kako pružaju podršku sveobuhvatnom dječjem razvoju. Pružanjem neposredne potpore djeci s teškoćama u redovnim uvjetima, surađuju s odgojiteljem i postaju dijelom kolektiva odgojno-obrazovne ustanove ranog i predškolskog odgoja. Takvim načinom sudjeluju u organizaciji inkluzivnog okruženja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)