Pregled bibliografske jedinice broj: 1151117
Zeleni marketing i ekološka osviještenost na primjeru kompanije Dm
Zeleni marketing i ekološka osviještenost na primjeru kompanije Dm, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša, Koprivnica
CROSBI ID: 1151117 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zeleni marketing i ekološka osviještenost
na primjeru kompanije Dm
(Green marketing and environmental awareness on the
example of DM company)
Autori
Lovreković, Ana-Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša
Mjesto
Koprivnica
Datum
18.10
Godina
2021
Stranica
68
Mentor
Hajdek, Krunoslav
Ključne riječi
Zeleni marketing ; ekološka svijest ; okoliš ; ambalaža ; recikliranje
(Green marketing ; environmental awareness ; environment ; packaging ; recycling)
Sažetak
U ovom ubrzanom životu, sve radnje koje se odvijaju u proizvodnji i poslovanju nekog poduzeća ili velikih tvornica dolazi do nekontroliranog zagađenja okoliša i ne brige pojedinca da nešto promjeni u svojim navikama. Sve više poduzeća u svom poslovanju koristi zeleni marketing s kojim žele potaknuti napredak i razvoj proizvoda da bi bili što kvalitetniji i zdraviji za čovjeka, a onda i za okolinu, uz to svaki od tih proizvoda mora biti ekološki prihvatljiv. Zeleni potrošači moraju biti ekološki osviješteni o tome da bi proizvodi koje kupuju i konzumiraju uz svoje zadovoljstvo, morali biti što manje štetni za okoliš i čuvati prirodu na način da recikliraju ambalažu na pravilan način. Ambalaža ima veliku funkciju što zaštititi proizvod od uništavanja, zatim privući kupca i prodati proizvod, a uz to ima i funkciju uporabe. Zelenim marketingom se uz očuvanje okoliša, potiče da proizvod bude u svojoj ambalaži koja se kasnije može reciklirati ili koristiti u neke druge svrhe. Kada bi poduzeća uz društvo podizali svijest o važnosti očuvanja okoliša, tada bi se ojačali temelje za budućnost i buduće naraštaje. Pojedina poduzeća već neko vrijeme rade na tome da sve što izlazi iz njihovih tvornica bude ekološki osviješteno i prihvatljivo kod recikliranja. Tako i kompanija Dm se uvelike trudi postići ekološku svijest radnika, a zatim i kupaca da pomno biraju proizvode za sebe i okolinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Interdisciplinarne tehničke znanosti, Informacijske i komunikacijske znanosti