Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1151117

Zeleni marketing i ekološka osviještenost na primjeru kompanije Dm


Lovreković, Ana-Marija
Zeleni marketing i ekološka osviještenost na primjeru kompanije Dm, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša, Koprivnica


CROSBI ID: 1151117 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zeleni marketing i ekološka osviještenost na primjeru kompanije Dm
(Green marketing and environmental awareness on the example of DM company)

Autori
Lovreković, Ana-Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša

Mjesto
Koprivnica

Datum
18.10

Godina
2021

Stranica
68

Mentor
Hajdek, Krunoslav

Ključne riječi
Zeleni marketing ; ekološka svijest ; okoliš ; ambalaža ; recikliranje
(Green marketing ; environmental awareness ; environment ; packaging ; recycling)

Sažetak
U ovom ubrzanom životu, sve radnje koje se odvijaju u proizvodnji i poslovanju nekog poduzeća ili velikih tvornica dolazi do nekontroliranog zagađenja okoliša i ne brige pojedinca da nešto promjeni u svojim navikama. Sve više poduzeća u svom poslovanju koristi zeleni marketing s kojim žele potaknuti napredak i razvoj proizvoda da bi bili što kvalitetniji i zdraviji za čovjeka, a onda i za okolinu, uz to svaki od tih proizvoda mora biti ekološki prihvatljiv. Zeleni potrošači moraju biti ekološki osviješteni o tome da bi proizvodi koje kupuju i konzumiraju uz svoje zadovoljstvo, morali biti što manje štetni za okoliš i čuvati prirodu na način da recikliraju ambalažu na pravilan način. Ambalaža ima veliku funkciju što zaštititi proizvod od uništavanja, zatim privući kupca i prodati proizvod, a uz to ima i funkciju uporabe. Zelenim marketingom se uz očuvanje okoliša, potiče da proizvod bude u svojoj ambalaži koja se kasnije može reciklirati ili koristiti u neke druge svrhe. Kada bi poduzeća uz društvo podizali svijest o važnosti očuvanja okoliša, tada bi se ojačali temelje za budućnost i buduće naraštaje. Pojedina poduzeća već neko vrijeme rade na tome da sve što izlazi iz njihovih tvornica bude ekološki osviješteno i prihvatljivo kod recikliranja. Tako i kompanija Dm se uvelike trudi postići ekološku svijest radnika, a zatim i kupaca da pomno biraju proizvode za sebe i okolinu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Interdisciplinarne tehničke znanosti, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Krunoslav Hajdek (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Lovreković, Ana-Marija
Zeleni marketing i ekološka osviještenost na primjeru kompanije Dm, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša, Koprivnica
Lovreković, A. (2021) 'Zeleni marketing i ekološka osviještenost na primjeru kompanije Dm', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša, Koprivnica.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lovrekovi\'{c}, Ana-Marija}, year = {2021}, pages = {68}, keywords = {Zeleni marketing, ekolo\v{s}ka svijest, okoli\v{s}, ambala\v{z}a, recikliranje}, title = {Zeleni marketing i ekolo\v{s}ka osvije\v{s}tenost na primjeru kompanije Dm}, keyword = {Zeleni marketing, ekolo\v{s}ka svijest, okoli\v{s}, ambala\v{z}a, recikliranje}, publisherplace = {Koprivnica} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lovrekovi\'{c}, Ana-Marija}, year = {2021}, pages = {68}, keywords = {Green marketing, environmental awareness, environment, packaging, recycling}, title = {Green marketing and environmental awareness on the example of DM company}, keyword = {Green marketing, environmental awareness, environment, packaging, recycling}, publisherplace = {Koprivnica} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font