Pregled bibliografske jedinice broj: 1150756
Marketing u obrazovanju odraslih na primjeru Učilišta Maestro u Požegi
Marketing u obrazovanju odraslih na primjeru Učilišta Maestro u Požegi, 2021., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1150756 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u obrazovanju odraslih na primjeru
Učilišta Maestro u Požegi
(Marketing in adult education by example of Maestro
College in Pozega)
Autori
Štetić, Dinko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
17.02
Godina
2021
Stranica
64
Mentor
Perkov, Davor
Ključne riječi
obrazovne ustanove, marketing u obrazovanju odraslih, marketing plan, prisutnost na društvenim mrežama
(Educational institutions, marketing in adult education, marketing plan, presence on social networks)
Sažetak
Definicija marketinga neprofitnih organizacija može se izraziti kao niz povezanih aktivnosti za osmišljavanje i pospješivanje planiranja, provedbe, distribucije i komuniciranja djelovanja organizacija, a te organizacije pritom ostvaruju određeni javni interes. No, njihova se primarna svrha postojanja ne odnosi na ostvarivanje profita. Pri planiranju marketinga u obrazovanju odraslih potrebno je znati koji su ciljevi, predmet te vremenski obzor planiranja. Da bi se obrazovna ustanova ponašala marketinški, ona mora odabrati i odgovarajuću marketinšku strategiju. Da bi obrazovna ustanova rasla i razvijala se te samim time uspješno poslovala, važno je provoditi marketinško planiranje. Kroz primjer Učilišta Maestro, vidljivo je kako obrazovne ustanove imaju korist od provođenja marketinga i prisutnosti na društvenim mrežama, ali da ne koriste u punoj mjeri potencijal koje im one pružaju. Da bi ustanove za obrazovanje odraslih iskoristile sav potencijal koji im daje marketing i društvene mreže, moraju se pri izradi kvalitetnog marketinškog plana pridržavati smjernica za izradu komunikacijske strategije putem društvenih mreža.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija