Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1150750

Između "mogu" i "hoću" - samoefikasnost u kontekstu odgoja i obrazovanja učenika s teškoćama


Marković, Vanja
Između "mogu" i "hoću" - samoefikasnost u kontekstu odgoja i obrazovanja učenika s teškoćama // Konfgres ''Jačanje potencijala edukacijske rehabilitacije''
Primošten, Hrvatska, 2021. (plenarno, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 1150750 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Između "mogu" i "hoću" - samoefikasnost u kontekstu odgoja i obrazovanja učenika s teškoćama
(Between “I can” and “I will” - self-efficacy in the context of the upbringing and education of students with disabilities)

Autori
Marković, Vanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Konfgres ''Jačanje potencijala edukacijske rehabilitacije''

Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 14.10.2021. - 17.10.2021

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
samoefikasnost, učitelji, učenici s teškoćama
(self efficacy, teachers, pupils with disability)

Sažetak
U radu je riječ o konstruktu samoefikasnosti s naglaskom na učiteljsku samoefikasnost i izvorima učiteljske samoefikasnosti. Posebno se obrađuju čimbenici koji utječu na razvoj učiteljske samoefikasnosti te efekti učiteljske samoefikasnosti za odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama u razvoju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Vanja Marković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marković, Vanja
Između "mogu" i "hoću" - samoefikasnost u kontekstu odgoja i obrazovanja učenika s teškoćama // Konfgres ''Jačanje potencijala edukacijske rehabilitacije''
Primošten, Hrvatska, 2021. (plenarno, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
Marković, V. (2021) Između "mogu" i "hoću" - samoefikasnost u kontekstu odgoja i obrazovanja učenika s teškoćama. U: Konfgres ''Jačanje potencijala edukacijske rehabilitacije''.
@article{article, author = {Markovi\'{c}, Vanja}, year = {2021}, keywords = {samoefikasnost, u\v{c}itelji, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama}, title = {Izme\dju "mogu" i "ho\'{c}u" - samoefikasnost u kontekstu odgoja i obrazovanja u\v{c}enika s te\v{s}ko\'{c}ama}, keyword = {samoefikasnost, u\v{c}itelji, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }
@article{article, author = {Markovi\'{c}, Vanja}, year = {2021}, keywords = {self efficacy, teachers, pupils with disability}, title = {Between “I can” and “I will” - self-efficacy in the context of the upbringing and education of students with disabilities}, keyword = {self efficacy, teachers, pupils with disability}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font