Pregled bibliografske jedinice broj: 1150750
Između "mogu" i "hoću" - samoefikasnost u kontekstu odgoja i obrazovanja učenika s teškoćama
Između "mogu" i "hoću" - samoefikasnost u kontekstu odgoja i obrazovanja učenika s teškoćama // Konfgres ''Jačanje potencijala edukacijske rehabilitacije''
Primošten, Hrvatska, 2021. (plenarno, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1150750 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Između "mogu" i "hoću" - samoefikasnost u kontekstu
odgoja i obrazovanja učenika s teškoćama
(Between “I can” and “I will” - self-efficacy in
the context of the upbringing and education of
students with disabilities)
Autori
Marković, Vanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Konfgres ''Jačanje potencijala edukacijske rehabilitacije''
Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 14.10.2021. - 17.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
samoefikasnost, učitelji, učenici s teškoćama
(self efficacy, teachers, pupils with disability)
Sažetak
U radu je riječ o konstruktu samoefikasnosti s naglaskom na učiteljsku samoefikasnost i izvorima učiteljske samoefikasnosti. Posebno se obrađuju čimbenici koji utječu na razvoj učiteljske samoefikasnosti te efekti učiteljske samoefikasnosti za odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama u razvoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti