Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1150726

Rano učenje engleskoga jezika: posebnosti, dileme i poticajna rješenja


Hodak, Marija; Gavrilović Smolić Tea
Rano učenje engleskoga jezika: posebnosti, dileme i poticajna rješenja // Suodnos metodičke teorije i prakse 2 / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb, 2020. str. 51-53 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, kratko priopćenje, stručni)


CROSBI ID: 1150726 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rano učenje engleskoga jezika: posebnosti, dileme i poticajna rješenja
(Early English Language Learning: Specific Characteristics, Dilemmas and Stimulating Solutions)

Autori
Hodak, Marija ; Gavrilović Smolić Tea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, kratko priopćenje, stručni

Izvornik
Suodnos metodičke teorije i prakse 2 / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija - Zagreb, 2020, 51-53

ISBN
978-953-8115-72-1

Skup
Stručno-znanstveni skup metodičara, teoretičara i praktičara, mentora u vježbaonicama studentima Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Metodička teorija i praksa u suvremenom odgojno- obrazovnom kontekstu

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.03.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
rano učenje engleskog jezika, poticajne aktivnosti, uloga učitelja
(early English language learning, stimulating activities, teacher's role)

Sažetak
Tekst propituje posebnosti učenja i poučavanja stranoga jezika u ranoj dobi, te ulogu učitelja u pronalaženju poticajnih aktivnosti i rješenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tea Gavrilović Smolić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Hodak, Marija; Gavrilović Smolić Tea
Rano učenje engleskoga jezika: posebnosti, dileme i poticajna rješenja // Suodnos metodičke teorije i prakse 2 / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb, 2020. str. 51-53 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, kratko priopćenje, stručni)
Hodak, M. & Gavrilović Smolić Tea (2020) Rano učenje engleskoga jezika: posebnosti, dileme i poticajna rješenja. U: Kolar Billege, M. & Cvikić, L. (ur.)Suodnos metodičke teorije i prakse 2.
@article{article, author = {Hodak, Marija}, year = {2020}, pages = {51-53}, keywords = {rano u\v{c}enje engleskog jezika, poticajne aktivnosti, uloga u\v{c}itelja}, isbn = {978-953-8115-72-1}, title = {Rano u\v{c}enje engleskoga jezika: posebnosti, dileme i poticajna rje\v{s}enja}, keyword = {rano u\v{c}enje engleskog jezika, poticajne aktivnosti, uloga u\v{c}itelja}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hodak, Marija}, year = {2020}, pages = {51-53}, keywords = {early English language learning, stimulating activities, teacher's role}, isbn = {978-953-8115-72-1}, title = {Early English Language Learning: Specific Characteristics, Dilemmas and Stimulating Solutions}, keyword = {early English language learning, stimulating activities, teacher's role}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font