Pregled bibliografske jedinice broj: 1150726
Rano učenje engleskoga jezika: posebnosti, dileme i poticajna rješenja
Rano učenje engleskoga jezika: posebnosti, dileme i poticajna rješenja // Suodnos metodičke teorije i prakse 2 / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb, 2020. str. 51-53 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, kratko priopćenje, stručni)
CROSBI ID: 1150726 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rano učenje engleskoga jezika: posebnosti, dileme i
poticajna rješenja
(Early English Language Learning: Specific
Characteristics, Dilemmas and Stimulating Solutions)
Autori
Hodak, Marija ; Gavrilović Smolić Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, kratko priopćenje, stručni
Izvornik
Suodnos metodičke teorije i prakse 2
/ Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija - Zagreb, 2020, 51-53
ISBN
978-953-8115-72-1
Skup
Stručno-znanstveni skup metodičara, teoretičara i praktičara, mentora u vježbaonicama studentima Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Metodička teorija i praksa u suvremenom odgojno- obrazovnom kontekstu
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.03.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
rano učenje engleskog jezika, poticajne aktivnosti, uloga učitelja
(early English language learning, stimulating activities, teacher's role)
Sažetak
Tekst propituje posebnosti učenja i poučavanja stranoga jezika u ranoj dobi, te ulogu učitelja u pronalaženju poticajnih aktivnosti i rješenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)