Pregled bibliografske jedinice broj: 1150671
Service-Learning supporting superdiversity and inclusion
Service-Learning supporting superdiversity and inclusion // 18th IMISCOE Annual Conference
Luksemburg, 2021. (radionica, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1150671 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Service-Learning supporting superdiversity and
inclusion
Autori
Modić Stanke, Koraljka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
18th IMISCOE Annual Conference
Mjesto i datum
Luksemburg, 07.07.2021. - 09.07.2021
Vrsta sudjelovanja
Radionica
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
service-learning ; superdiversity ; inclusion ; benefits
Sažetak
This oral presentation aimed to introduce service- learning as a tool that integrates meaningful community service into curriculum with the purpose to provide positive changes in academic, personal and citizenship outcomes. Croatian experience with service-learning was demonstrated, along with the potential benefits of including service-learning into the European Univesity of Post-Industrial Cities (UNIC) to enhance mobility, inclusion and sociatal impact.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Psihologija, Socijalne djelatnosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
EK-Erasmus+-VS/2020/0265 - Europsko sveučilište postindustrijskih gradova (UNIC) (Koprić, Ivan, EK ) ( CroRIS)
Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb
Profili:
Koraljka Modić Stanke
(autor)