Pregled bibliografske jedinice broj: 1150520
Izazovi okoline poduzeća na poslovnom tržištu
Izazovi okoline poduzeća na poslovnom tržištu // Proceedings of the 5th International Scientific and Professional Conference The Challenges of Today / Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatović, Dragan (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2021. str. 361-370 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1150520 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi okoline poduzeća na poslovnom tržištu
(Business environment challenges on B2B market)
Autori
Božanović, Mia ; Krolo Crvelin, Anita ; Jukić, Ivona
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Proceedings of the 5th International Scientific and Professional Conference The Challenges of Today
/ Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatović, Dragan - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2021, 361-370
ISBN
978-953-7566-46-3
Skup
5. međunarodna konferencija "Izazovi današnjice" = 5th International Conference "Challenges of Today" (COT 2021)
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 07.10.2021. - 09.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
okolina poduzeća. poslovna strategija. konkurentsko pozicioniranje. poslovni slučaj.
(Company environment. Business strategy. Competitive positioning. Case study.)
Sažetak
Okolina poduzeća označava ukupnost činitelja koji utječu na poslovanje poduzeća, a koje menadžment poduzeća mora uvažavati kako bi donosio primjerene poslovne odluke. Okolina neprekidno stvara, kako nove prilike, tako i nove opasnosti za poduzeće. Danas se za okolinu poduzeća prije svega može reći kako je neizvjesna i turbulentna. U takvom se okruženju svako poduzeće mora ponašati na poduzetnički način kako bi opstalo na tržištu. Brzi tehničko-tehnološki razvitak i sve kraći životni ciklus proizvoda tjeraju gospodarske subjekte da budu inovativni kako bi razvili nove ideje, proizvode i procese te da budu spremni preuzimati rizike kako bi bili u mogućnosti nositi se s trendovima. Ovaj rad istražuje problematiku djelovanja okoline na poduzeće te analiza odgovor gospodarskog subjekta na promjene u okolini s ciljem konkurentskog pozicioniranja, što se kroz poslovni slučaj pokazuje u drugome dijelu rada na primjeru industrijskog poduzeća. Sekundarnim istraživanjem utvrdila se mogućnost razvijanja i ugradnje odgovarajućih poslovnih strategija te oblikovanja konkurentskih prednosti poduzeća na poslovnom tržištu. U svrhu ispunjavanja ciljeva rada provedeno je i dodatno primarno istraživanje. U sklopu primarnih istraživačkih metoda korišteno je kvalitativno dubinsko istraživanje konkretnog industrijskog poslovnog subjekata u obliku poslovnog slučaja. Interpretacija nalaza provedenog istraživanja vlasnicima i menadžerima industrijskog poduzeća omogućava determinirati privlačnost industrije kojoj poduzeće pripada, izmjeriti percepciju jakosti konkurentskih sila, identificirati postojeće konkurentske prednosti kao i ključne čimbenike uspjeha u daljnjem razvoju, oblikovati odgovarajuće poslovne strategije te predvidjeti buduća kretanja u pripadajućoj industriji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije