Pregled bibliografske jedinice broj: 1149985
GLAZBENE AKTIVNOSTI S OSOBAMA S DOWN SINDROMOM
GLAZBENE AKTIVNOSTI S OSOBAMA S DOWN SINDROMOM, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Petrinja
CROSBI ID: 1149985 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
GLAZBENE AKTIVNOSTI S OSOBAMA S DOWN SINDROMOM
(Musical activities of people with Down syndrome)
Autori
Križanić, Klara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Petrinja
Datum
16.09
Godina
2021
Stranica
32
Mentor
Doc.dr.sc. Jelena Blašković
Ključne riječi
djeca, Down sindrom, glazba, glazbena terapija, glazbene aktivnosti, odgojitelji
(children, Down syndrome, educators, music, music therapy, musical activities)
Sažetak
Glazba je prisutna u životu svakog čovjeka, a posebnu dobrobit ima za djecu svih dobnih skupina. Djeca se izražavaju kroz glazbu, uče uz nju te se izgrađuju kao osobe. Važnost glazbe u svakodnevnom životu je velika i izražavanju djece kroz glazbu se treba posvetiti što više pažnje. U vrtiću je glazba sastavni dio dječjih aktivnosti i dječje igre. Djeca kroz glazbu, pokret, pjesmu i ples usvajaju i lakše shvaćaju poruke, primaju informacije koje im odgojitelj nastoji prenijeti. S obzirom na tako veliki značaj glazbe, može se reći kako se dijete odgaja kroz glazbu i sve njene elemente. Odgojitelji imaju veliku zadaću u prenošenju znanja kroz svoje zalaganje, učenje te najbitnije, kroz primjer koji oni sami daju djeci. Djeca koja imaju dijagnosticiran Down sindrom imaju poteškoća s jezičnim, motoričkim, socijalnim i emocionalnim razvojem. Upravo zbog ono toga glazba ima bitnu ulogu u njihovom životu. Glazbene aktivnosti uvelike korsite u integraciji djece s posebnim potrebama u odgojno-obrazovnim ustanovama. Postoje različiti oblici glazbenog pristupa odgoju djece s Down sindromom putem glazbenih aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Glazbena umjetnost