Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1149978

Klasična glazba kao poticaj interpretativnom čitanju u nastavi hrvatskog jezika u primarnom obrazovanju


Grgoković, Patricija
Klasična glazba kao poticaj interpretativnom čitanju u nastavi hrvatskog jezika u primarnom obrazovanju, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Petrinja


CROSBI ID: 1149978 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Klasična glazba kao poticaj interpretativnom čitanju u nastavi hrvatskog jezika u primarnom obrazovanju
(Classical music as stimulation to interpretive reading in primary education Croatian language classes)

Autori
Grgoković, Patricija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Petrinja

Datum
17.09

Godina
2021

Stranica
67

Mentor
Doc.dr.sc. Jelena Blašković

Neposredni voditelj
Božica Vuić, pred.

Ključne riječi
analiza, glazbeni poticaj, interpretativno čitanje, nastava Hrvatskog jezika primarno obrazovanje, vrednote govorenog jezika
(analysis, Croatian language classes, elementary education, interpretative reading musical stimulation, spoken language value)

Sažetak
Glazba, kao neophodna i konstantna sastavnica rasta i razvoja djeteta, prati pojedinca u svakom području života. Od početka ona utječe na razvoj njegovih perceptivno – motoričkih, socijalnih te kognitivnih vještina. U radu se naglasak stavlja na nedjeljivu povezanost glazbenih elemena-ta i vrednota govorenog jezika koji se u svojoj međusobnoj snazi ujedinjuju i djeluju. U svrhu ovoga rada provedeno je istraživanje u jednoj zagrebačkoj osnovnoj školi u kojemu je sudjelo- valo 16 učenika četvrtog razreda. Cilj istraživanja bio je utvrditi efikasnost upotrebe pozadin-ske klasične glazbe kao poticaja za unapređenje vještine interpretativnog čitanje, ali i svijesti o poštivanju vrednota govorenog jezika. Rezultati potvrđuju pozitivan utjecaj tretmana klasične glazbe na čitalačke kompetencije učenika u vidu poštivanja prozodijskih elemenata govora (in-tonacije, glasnoće i pauze).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Božica Vuić (mentor)

Avatar Url Jelena Blašković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grgoković, Patricija
Klasična glazba kao poticaj interpretativnom čitanju u nastavi hrvatskog jezika u primarnom obrazovanju, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Petrinja
Grgoković, P. (2021) 'Klasična glazba kao poticaj interpretativnom čitanju u nastavi hrvatskog jezika u primarnom obrazovanju', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Petrinja.
@phdthesis{phdthesis, author = {Grgokovi\'{c}, Patricija}, year = {2021}, pages = {67}, keywords = {analiza, glazbeni poticaj, interpretativno \v{c}itanje, nastava Hrvatskog jezika primarno obrazovanje, vrednote govorenog jezika}, title = {Klasi\v{c}na glazba kao poticaj interpretativnom \v{c}itanju u nastavi hrvatskog jezika u primarnom obrazovanju}, keyword = {analiza, glazbeni poticaj, interpretativno \v{c}itanje, nastava Hrvatskog jezika primarno obrazovanje, vrednote govorenog jezika}, publisherplace = {Petrinja} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Grgokovi\'{c}, Patricija}, year = {2021}, pages = {67}, keywords = {analysis, Croatian language classes, elementary education, interpretative reading musical stimulation, spoken language value}, title = {Classical music as stimulation to interpretive reading in primary education Croatian language classes}, keyword = {analysis, Croatian language classes, elementary education, interpretative reading musical stimulation, spoken language value}, publisherplace = {Petrinja} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font