Pregled bibliografske jedinice broj: 1149830
Unaprjeđenje kompetencija voditelja mjere stručne pomoći i potpore u ostvarivanju skrbi o djetetu kroz sudjelovanje u metodskoj superviziji
Unaprjeđenje kompetencija voditelja mjere stručne pomoći i potpore u ostvarivanju skrbi o djetetu kroz sudjelovanje u metodskoj superviziji // IFSW European conference on social work 2021 (znanstveno-stručna konferencija)
on-line skup, 2021. (poster, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1149830 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unaprjeđenje kompetencija voditelja mjere stručne pomoći i potpore
u ostvarivanju skrbi o djetetu kroz sudjelovanje u metodskoj
superviziji
(Improving competencies of field family workers implementing the
professional assistance and support measure in child care through
participation in method oriented supervision)
Autori
Barišić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
IFSW European conference on social work 2021 (znanstveno-stručna konferencija)
Mjesto i datum
On-line skup, 11.10.2021. - 13.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
metodska supervizija, kompetencije, voditelji mjere stručne pomoći i potpore, djeca i obitelj u riziku
(method oriented supervision, competencies, field family workers implementing the professional assistance and support measure, children and families at risk)
Sažetak
Na plakatu se prikazuje uvid u dio rezultata kompleksnijeg kvalitativnog istraživanja ”Doživljaj djelotvornosti sudjelovanja u metodskoj superviziji voditelja mjere stručne pomoći i potpore u ostvarivanju skrbi o djetetu”, u kojem je sudjelovalo 17 voditelja mjere stručne pomoći i potpore iz tri Centra za socijalnu skrb u Republici Hrvatskoj u Osječko-baranjskoj županiji, koji imaju iskustvo sudjelovanja u metodskoj superviziji. Jedan od specifičnih ciljeva istraživanja je bio dobivanje uvida u doživljaj unaprjeđenja kompetencija voditelja mjere stručne pomoći i potpore i promjene u radu pri provedbi mjere stručne pomoći i potpore, nakon iskustva sudjelovanja u metodskoj superviziji. Metodska supervizija u zaštiti dobrobiti djece podrazumijeva rad sa praktičarima na strukturiranoj analizi pojedinih slučajeva, a poseban naglasak stavlja na edukativnu komponentu. Istraživanje je provedeno metodom polustruktuiranog intervjua, a u obradi podataka je korištena tematska analiza. Rezultati istraživanja pokazuju kompetencije koje voditelji mjere stručne pomoći i potpore očekuju imati, kako bi mogli radili s djecom i obiteljima u riziku, što su stekli i unaprijedili u metodskoj superviziji te se opisuje uloga metodske supervizije u osnaživanju voditelja mjere. Ovim istraživanjem se pokazala potreba voditelja za sudjelovanjem u metodskoj superviziji, što dalje može biti podloga za razvoj posebnog edukativnog djela u metodskoj superviziji za rad s voditeljima mjera stručne pomoći i potpore, kao i za unaprjeđenje samog modela metodske supervizije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti