Pregled bibliografske jedinice broj: 1149729
Teorijski okvir za razvoj pojma funkcije: primjer kvadratne funkcije
Teorijski okvir za razvoj pojma funkcije: primjer kvadratne funkcije // Van Hiele Theory in Mathematical Education
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 4-4 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1149729 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorijski okvir za razvoj pojma funkcije: primjer
kvadratne funkcije
(Theoretical framework for the development of the
concept of a function: an example of a quadratic
function)
Autori
Gusić, Matea ; Milin Šipuš, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Van Hiele Theory in Mathematical Education
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.04.2019. - 26.04.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
funkcije ; teorijski okviri za razvoj matematičkog pojma ; kvadratna funkcija
(functions ; theoretical frameworks for the development of math concepts ; quadratic function)
Sažetak
Funkcije se smatraju jednim od najvažnijih pojmova srednjoškolske matematike, nužnim za učenje i razumijevanje matematike. Najizraženija značajka pojma funkcije je raznolikost prikazivanja: grafički, tablicama pridruženih vrijednosti, simbolički i verbalnim opisima. Za uspješnu izgradnju ovog kompleksnog pojma, važno je poticati razvoj svih njegovih aspekata. Uvidom u udžbenike i nastavu praksu može se zaključiti da u hrvatskom obrazovanju dominira aspekt funkcije kao pravila pridruživanja s istaknutim algebarskim pristupom. Imajući to na umu, polazeći od poznatih relevantnih svjetskih teorijskih okvira, razvili smo teorijski okvir koji opisuje razine razvoja pojma funkcije. Okvirom su dani opis i specifični zahtjevi pet uzastopnih razina razvoja pojma. Na izlaganju će se detaljno predstaviti teorijski okvir, te tri do četiri njegove razine primjenjive na srednjoškolskoj razini, i to na primjeru kvadratne funkcije. Svaka razina će se potkrijepiti detaljnim primjerima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb