Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1149729

Teorijski okvir za razvoj pojma funkcije: primjer kvadratne funkcije


Gusić, Matea; Milin Šipuš, Željka
Teorijski okvir za razvoj pojma funkcije: primjer kvadratne funkcije // Van Hiele Theory in Mathematical Education
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 4-4 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1149729 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Teorijski okvir za razvoj pojma funkcije: primjer kvadratne funkcije
(Theoretical framework for the development of the concept of a function: an example of a quadratic function)

Autori
Gusić, Matea ; Milin Šipuš, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
Van Hiele Theory in Mathematical Education

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.04.2019. - 26.04.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
funkcije ; teorijski okviri za razvoj matematičkog pojma ; kvadratna funkcija
(functions ; theoretical frameworks for the development of math concepts ; quadratic function)

Sažetak
Funkcije se smatraju jednim od najvažnijih pojmova srednjoškolske matematike, nužnim za učenje i razumijevanje matematike. Najizraženija značajka pojma funkcije je raznolikost prikazivanja: grafički, tablicama pridruženih vrijednosti, simbolički i verbalnim opisima. Za uspješnu izgradnju ovog kompleksnog pojma, važno je poticati razvoj svih njegovih aspekata. Uvidom u udžbenike i nastavu praksu može se zaključiti da u hrvatskom obrazovanju dominira aspekt funkcije kao pravila pridruživanja s istaknutim algebarskim pristupom. Imajući to na umu, polazeći od poznatih relevantnih svjetskih teorijskih okvira, razvili smo teorijski okvir koji opisuje razine razvoja pojma funkcije. Okvirom su dani opis i specifični zahtjevi pet uzastopnih razina razvoja pojma. Na izlaganju će se detaljno predstaviti teorijski okvir, te tri do četiri njegove razine primjenjive na srednjoškolskoj razini, i to na primjeru kvadratne funkcije. Svaka razina će se potkrijepiti detaljnim primjerima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Milin-Šipuš (autor)

Avatar Url Matea Dvoršćak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gusić, Matea; Milin Šipuš, Željka
Teorijski okvir za razvoj pojma funkcije: primjer kvadratne funkcije // Van Hiele Theory in Mathematical Education
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 4-4 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Gusić, M. & Milin Šipuš, Ž. (2019) Teorijski okvir za razvoj pojma funkcije: primjer kvadratne funkcije. U: Van Hiele Theory in Mathematical Education.
@article{article, author = {Gusi\'{c}, Matea and Milin \v{S}ipu\v{s}, \v{Z}eljka}, year = {2019}, pages = {4-4}, keywords = {funkcije, teorijski okviri za razvoj matemati\v{c}kog pojma, kvadratna funkcija}, title = {Teorijski okvir za razvoj pojma funkcije: primjer kvadratne funkcije}, keyword = {funkcije, teorijski okviri za razvoj matemati\v{c}kog pojma, kvadratna funkcija}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gusi\'{c}, Matea and Milin \v{S}ipu\v{s}, \v{Z}eljka}, year = {2019}, pages = {4-4}, keywords = {functions, theoretical frameworks for the development of math concepts, quadratic function}, title = {Theoretical framework for the development of the concept of a function: an example of a quadratic function}, keyword = {functions, theoretical frameworks for the development of math concepts, quadratic function}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font