Pregled bibliografske jedinice broj: 1149671
Marketing mix u turizmu
Marketing mix u turizmu // Zbornik radova Veleučilišta u Slavonskom Brodu / Duspara, Lena (ur.).
Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu (VUSB), 2020. str. 61-66
CROSBI ID: 1149671 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing mix u turizmu
(Marketing mix in tourism)
Autori
Katolik Kovačević, Andreja ; Galić, Matija ; Blažević, Ivona
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Zbornik radova Veleučilišta u Slavonskom Brodu
Urednik/ci
Duspara, Lena
Izdavač
Veleučilište u Slavonskom Brodu (VUSB)
Grad
Slavonski Brod
Godina
2020
Raspon stranica
61-66
ISSN
1847-988X
Ključne riječi
marketing, menadžment, turistički proizvod, strategija 4P
(marketing, management, tourism product, 4P strategy)
Sažetak
U radu je analiziran utjecaj menadžmenta i marketing menadžment u postavljanju turističkih proizvoda na tržište te promociju i distribuciju istih. U prvom dijelu rada obrađen je menadžment u turizmu i njegova važnost, a u drugom dijelu rada obrađen je marketing mix na primjeru turističkog proizvoda. U radu je napravljena analiza tri hostela iz različitih regija Republike Hrvatske na osnovi strategije 4P.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija