Pregled bibliografske jedinice broj: 1149450
Kupovne navike Milenijalaca
Kupovne navike Milenijalaca // 5TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND PROFESSIONAL CONFERENCE The Challenges of Today / Oliver Filiposki, Dejan Metodijeski and Dragan Zlatovic (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2021. str. 371-379 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1149450 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kupovne navike Milenijalaca
(Shopping habits of millennials)
Autori
Dadić, Mario ; Perkušić Malkoč, Danijela ; Popović, Vinko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
5TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND PROFESSIONAL CONFERENCE The Challenges of Today
/ Oliver Filiposki, Dejan Metodijeski and Dragan Zlatovic - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2021, 371-379
ISBN
978-953-7566-46-3
Skup
5. međunarodna konferencija "Izazovi današnjice" = 5th International Conference "Challenges of Today" (COT 2021)
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 07.10.2021. - 09.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Milenijalci, generacija Y, ponašanje potrošača, segmentacija
(Millennials, Generation Y, consumer behavior, segmentation)
Sažetak
Ponašanje potrošača je ključni element koji tvrtke koriste u odabiru tržišnih segmenata prema kojima će usmjeriti svoje aktivnosti te ponudu proizvoda i usluga. Na ponašanje potrošača u kupovnom procesu utječe veliki broj čimbenika te je za uspješnu prilagodbu željama i potrebama potrošača potrebno napraviti kvalitetnu segmentaciju tržišta. U segmentaciji tržišta najveću ulogu imaju upravo kupci prema kojima se orijentiraju strategije i aktivnosti poduzeća. Unatoč činjenici da se svaki potrošač razlikuje kao pojedinac, postoje sličnosti u ponašanju unutar jednog segmenta kupaca. Potrošači unutar jedne generacije kupaca imaju sličnije motive, potrebe, želje i sklonosti u kupovini od pripadnika drugih generacija. Ponašanje potrošača u kupovnom procesu se uvelike razlikuje između različitih generacija. Cilj ovoga rada je prikazati ponašanje generacije Y, takozvanih milenijalaca, u kupovini. Milenijalci su zahtijevan tržišni segment koji je odrastao u doba najveće tehnološke ekspanzije. Karakterizira ih visoka informiranost, potreba za drugačijim i inovativnim proizvodima i uslugama te točno znaju što u kupnji žele i kako do toga doći. Koristeći on-line anketni upitnik provedeno je istraživanje kupovnih navika segmenta Milenijalaca na području Splitsko-dalmatinske županije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije