Pregled bibliografske jedinice broj: 1149287
Povezanost sportskog rezultata sa sportskim potrošačem
Povezanost sportskog rezultata sa sportskim potrošačem // Vallis aurea, 2 (2016), 41-49 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
CROSBI ID: 1149287 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost sportskog rezultata sa sportskim
potrošačem
(Connection of sport result with sport consumer)
Autori
Sivrić, Hrvoje ; Blažević, Ivona ; Katolik Kovačević, Andreja, Garić, Bruno
Izvornik
Vallis aurea (2412-5210) 2
(2016);
41-49
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
sportski rezultat, sportski potrošač, nogomet
(sports score, sports consumer, football)
Sažetak
Suvremeni sport a posebno nogomet je postao široko područje današnjeg društvenog života koji je ugrađen u sve vitalne elemente društvene strukture, posebno ekonomskih elemenata. Zbog toga se javila velika potreba za znanstvenim istraživanjem kako se u literaturi može pronaći naziv „ovoga fenomena“. Sport – ekonomija – društvo ima raznovrsne, uzajamne i promjenjive odnose u skladu sa današnjim vremenom. U cilju povećanja sportskog tržišta, neophodno je za sportske kolektive da budu prisutni u komunikaciji sa svojim potrošačima na društvenim mrežama. Primarni cilj ovog rada je analizirati povezanost sportskog rezultata kao sportskog proizvoda sa krajnjim sportskim potrošačem na primjeru nogometnih klubova i njihovih navijača. Ta povezanost se tražila putem društvenih mreža. Radom se također nastoji prikazati da sportski rezultat nije jedini kriterij povezanosti sa sportskim potrošačem, odnosno da sam rezultat ne osigurava najveći broj potrošača, na primjeru lige ''petice'' u nogometu barem što se tiče društvenih mreža. Putem regresijske analize prikazano je da potrošači putem društvenih mreža nisu u potpunosti povezani sa rezultatom koji klubovi ostvaruju, barem kad se gleda prema odabranim pokazateljima korištenim u ovome radu u jednoj vremenskoj točki. Definitivno za traženje pouzdanije povezanosti rezultata sa sportskim potrošačima, putem društvenih mreža, treba koristiti duži vremenski period i više pokazatelja i to može biti predmet nekih budućih istraživanja. Treba naglasiti da ekonomski elementi sve više utječu na sam sport ali i na rezultat u sportu, posebno vrhunski.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit