Pregled bibliografske jedinice broj: 1149060
Analiza ponašanja potrošača pri kupnji prehrambenih proizvoda uzrokovanih pandemijom COVID 19 na primjeru Kauflanda
Analiza ponašanja potrošača pri kupnji prehrambenih proizvoda uzrokovanih pandemijom COVID 19 na primjeru Kauflanda, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1149060 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza ponašanja potrošača pri kupnji prehrambenih proizvoda uzrokovanih pandemijom COVID 19 na primjeru Kauflanda
(Analysis of consumer behavior when buying food products caused by the COVID 19 pandemic on the example of Kaufland)
Autori
Jurić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
16.07
Godina
2021
Stranica
38
Mentor
Guzovski, Marina
Ključne riječi
ponašanje potrošača ; COVID-19 ; čimbenici ponašanja potrošača
(consumer behavior ; COVID-19 ; consumer behavior factors)
Sažetak
U radu su analizirani čimbenici ponašanja potrošača pri kupovini prehrambenih proizvoda prije i tijekom pandemije, a predmet istraživanja jest analiza ponašanja potrošača pri kupnji prehrambenih proizvoda uzrokovanih pandemijom COVID 19. Cilj rada je definirati čimbenike potrošača, analizirati promjene u ponašanju, te ustanoviti glavne razlike koje su nastale radi promjene situacije u svijetu. Zadatak završnog rada je istražiti, promisliti i izložiti glavne promjene pri kupnji prehrambenih proizvoda prije i tijekom pandemijena primjeru Kauflanda. Naglasak će biti na analizi promjena čimbenika kupaca i njihovih kupovnih navika prije i tijekom pandemije. Prvi dio rada govori o potrošaču i njegovim potrebama, aktivnostima i ulogama pri obavljanju kupovine. Kroz obilježja ponašanja potrošača prikazuju se osnovna načela potrošača i niz faza i podfaza kroz koje potrošač prolazi. Drugi dio rada govori o čimbenicima ponašanja potrošača, te analizira glavne čimbenike potrošača i ukazuje na njihovu važnost. Kroz svaki čimbenik posebno su navedeni i opisani podčimbenici, te njihova važnost i uloga pri razvoju potrošača. Treći dio rada rada govori o novonastalim promjenama ponašanja potrošača i uspoređuje ih sa ponašanjem prije pandemije, te pokazuje postotne razlike i važnost nastalih promjena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija