Pregled bibliografske jedinice broj: 1149021
Usporedba formalnog temeljnog obrazovanja u odabranim razvijenim zemljama svijeta
Usporedba formalnog temeljnog obrazovanja u odabranim razvijenim zemljama svijeta, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 1149021 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba formalnog temeljnog obrazovanja u
odabranim razvijenim zemljama svijeta
(Comparison of formal basic education in selected
developed countries of the world)
Autori
Kapular, Mato
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
05.10
Godina
2021
Stranica
68
Mentor
Lukaš, Mirko
Ključne riječi
bazično, elementarno, kultura, pristup, razvoj, specifičnosti
(basic, elementary, culture, approach, development, specifics)
Sažetak
Temeljno obrazovanje predstavlja prvu fazu djetetova formalnog obrazovanja, ključnu za stjecanje temeljnih kompetencija i vještina za nastavak obrazovanja i aktivan život u društvenoj zajednici. Stoga ne čudi da se na temeljno obrazovanje gleda kao na ključnu sastavnicu u obrazovnom sustavu i u funkcioniranju države općenito, a zbog svoje važnosti podložno je reformama koje bi trebale uskladiti odgojno- obrazovne ciljeve s izazovima koje moderan svijet donosi. U radu se u teorijskim polazištima prikazuju opće karakteristike proučavanih odabranih zemalja, a to su stanovništvo, jezik, gospodarstvo, struktura obrazovnog sustava, te prikaz povijesnog razvoja obrazovanih sustava Estonije, Finske, Kine, Južne Koreje i Singapura. U metodološkom dijelu rada postavljeni su predmet, cilj, zadaci, problemska pitanja, metode i uzorak istraživanja. Cilj istraživanja u ovom radu je prikazati sličnosti i razlike u odabranim obrazovnim elementima proučavanih zemalja te ukazati na specifičnosti njihovih obrazovnih sustava. Proučavanjem relevantne literature vezane uz obrazovne sustave odabranih zemalja u interpretativnom dijelu rada su doneseni zaključci o karakteristikama europskog i azijskog pristupa obrazovanju te ključni preduvjeti u preuzimanju obrazovnih elemenata i mjera drugih zemalja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija