Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1149021

Usporedba formalnog temeljnog obrazovanja u odabranim razvijenim zemljama svijeta


Kapular, Mato
Usporedba formalnog temeljnog obrazovanja u odabranim razvijenim zemljama svijeta, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 1149021 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba formalnog temeljnog obrazovanja u odabranim razvijenim zemljama svijeta
(Comparison of formal basic education in selected developed countries of the world)

Autori
Kapular, Mato

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
05.10

Godina
2021

Stranica
68

Mentor
Lukaš, Mirko

Ključne riječi
bazično, elementarno, kultura, pristup, razvoj, specifičnosti
(basic, elementary, culture, approach, development, specifics)

Sažetak
Temeljno obrazovanje predstavlja prvu fazu djetetova formalnog obrazovanja, ključnu za stjecanje temeljnih kompetencija i vještina za nastavak obrazovanja i aktivan život u društvenoj zajednici. Stoga ne čudi da se na temeljno obrazovanje gleda kao na ključnu sastavnicu u obrazovnom sustavu i u funkcioniranju države općenito, a zbog svoje važnosti podložno je reformama koje bi trebale uskladiti odgojno- obrazovne ciljeve s izazovima koje moderan svijet donosi. U radu se u teorijskim polazištima prikazuju opće karakteristike proučavanih odabranih zemalja, a to su stanovništvo, jezik, gospodarstvo, struktura obrazovnog sustava, te prikaz povijesnog razvoja obrazovanih sustava Estonije, Finske, Kine, Južne Koreje i Singapura. U metodološkom dijelu rada postavljeni su predmet, cilj, zadaci, problemska pitanja, metode i uzorak istraživanja. Cilj istraživanja u ovom radu je prikazati sličnosti i razlike u odabranim obrazovnim elementima proučavanih zemalja te ukazati na specifičnosti njihovih obrazovnih sustava. Proučavanjem relevantne literature vezane uz obrazovne sustave odabranih zemalja u interpretativnom dijelu rada su doneseni zaključci o karakteristikama europskog i azijskog pristupa obrazovanju te ključni preduvjeti u preuzimanju obrazovnih elemenata i mjera drugih zemalja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mirko Lukaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kapular, Mato
Usporedba formalnog temeljnog obrazovanja u odabranim razvijenim zemljama svijeta, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek
Kapular, M. (2021) 'Usporedba formalnog temeljnog obrazovanja u odabranim razvijenim zemljama svijeta', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kapular, Mato}, year = {2021}, pages = {68}, keywords = {bazi\v{c}no, elementarno, kultura, pristup, razvoj, specifi\v{c}nosti}, title = {Usporedba formalnog temeljnog obrazovanja u odabranim razvijenim zemljama svijeta}, keyword = {bazi\v{c}no, elementarno, kultura, pristup, razvoj, specifi\v{c}nosti}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kapular, Mato}, year = {2021}, pages = {68}, keywords = {basic, elementary, culture, approach, development, specifics}, title = {Comparison of formal basic education in selected developed countries of the world}, keyword = {basic, elementary, culture, approach, development, specifics}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font