Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1148967

Samostalno učenje istraživanjem u virtualnom laboratoriju: Elastična potencijalna energija


Tošić, Barbara
Samostalno učenje istraživanjem u virtualnom laboratoriju: Elastična potencijalna energija, 2021., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Odjel za fiziku, Split


CROSBI ID: 1148967 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samostalno učenje istraživanjem u virtualnom laboratoriju: Elastična potencijalna energija
(Independent inquiry-based learning by using virtual laboratory: Elastic potential energy)

Autori
Tošić, Barbara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet, Odjel za fiziku

Mjesto
Split

Datum
10.09

Godina
2021

Stranica
43

Mentor
Aviani, Ivica

Ključne riječi
samostalno učenje, vođeno istraživanje, virtualni laboratorij, znanstvena metoda
(independent learning, guided inquiry-based instruction, virtual laboratory, scientific method)

Sažetak
Predstavljamo primjer metodički oblikovane online nastavne lekcije iz fizike kreirane uz pomoć virtualnog laboratorija i Google obrasca koji omogućuje jednostavnu transakciju sadržaja, kao i statistički uvid u povratne informacije učenika. U radu je prikazana metoda poučavanja vođenim istraživanjem koja je napravljena u skladu s edukacijskim preporukama utemeljenim na rezultatima istraživanja. Sagledali smo u kojoj mjeri online nastavna lekcija omogućuje samostalno učenje učenika prvih razreda srednje škole na temu Elastična potencijalna energija te pregledali internetske resurse s ciljem pronalaska lako dostupnih materijala i alata svim nastavnicima. Učenje se sastoji od tri dijela. Prvi dio započinje opažanjem pojava unutar virtualnog laboratorija i postavljanjem hipoteza. Ispituje se ovisnost elastične potencijalne energije o pojedinim varijablama. Koristeći se analizom rezultata mjerenja, učenici provjeravaju ispravnost postavljenih hipoteza te izraz za elastičnu potencijalnu energiju opruge sintetiziraju empirijski. Drugi dio posvećen je teorijskom razmatranju u kojem učenici do istog izraza trebaju doći teorijskim razmatranjem. U posljednjem dijelu nastavnik provjerava znanje učenika u vidu različitih konceptualnih i numeričkih zadataka koji predstavljaju problemske situacije iz svakidašnjeg života. Vrednovanje nastavne lekcije zamišljeno je kroz vrednovanje ishoda učenja danih u Nacionalnom kurikulumu vezanih uz istraživanje fizičkih pojava. U istraživanju je sudjelovalo 30 učenika prvog razreda gimnazije. Analiza učeničkih odgovora pokazala je da je približno polovica učenika mogla samostalno provesti istraživanje i u potpunosti savladati ishode učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Interdisciplinarne prirodne znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Ivica Aviani (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Tošić, Barbara
Samostalno učenje istraživanjem u virtualnom laboratoriju: Elastična potencijalna energija, 2021., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Odjel za fiziku, Split
Tošić, B. (2021) 'Samostalno učenje istraživanjem u virtualnom laboratoriju: Elastična potencijalna energija', diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Odjel za fiziku, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {To\v{s}i\'{c}, Barbara}, year = {2021}, pages = {43}, keywords = {samostalno u\v{c}enje, vo\djeno istra\v{z}ivanje, virtualni laboratorij, znanstvena metoda}, title = {Samostalno u\v{c}enje istra\v{z}ivanjem u virtualnom laboratoriju: Elasti\v{c}na potencijalna energija}, keyword = {samostalno u\v{c}enje, vo\djeno istra\v{z}ivanje, virtualni laboratorij, znanstvena metoda}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {To\v{s}i\'{c}, Barbara}, year = {2021}, pages = {43}, keywords = {independent learning, guided inquiry-based instruction, virtual laboratory, scientific method}, title = {Independent inquiry-based learning by using virtual laboratory: Elastic potential energy}, keyword = {independent learning, guided inquiry-based instruction, virtual laboratory, scientific method}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font