Pregled bibliografske jedinice broj: 114875
Utjecaj koncepta marke na njezinu vrijednost
Utjecaj koncepta marke na njezinu vrijednost // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (1999), 12; 1896-1910 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 114875 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj koncepta marke na njezinu vrijednost
(Influence of Brand Concept on Brand Equity)
Autori
Rajh, Edo
Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 50
(1999), 12;
1896-1910
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
marka; koncept marke; tržišna vrijednost marke
(brand; brand concept; brand equity)
Sažetak
Autor analizira vezu između koncepta marke i tržišne vrijednosti marke, a nalazi istraživanja, koje je obuhvatilo 12 maraka automobila, upućuju na zaključak da simboličnost ima veći utjecaj na tržišnu vrijednost marke od funkcionalnosti. Isto tako, autor zaključuje da i marke koje su jasno i konzistentno pozicionirane kao funkcionalne mogu imati značajnu tržišnu vrijednost marke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts
- AGRIS
- Geobase
- International Bibliography of the Social Sciences: Economics