Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 114875

Utjecaj koncepta marke na njezinu vrijednost


Rajh, Edo
Utjecaj koncepta marke na njezinu vrijednost // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (1999), 12; 1896-1910 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 114875 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj koncepta marke na njezinu vrijednost
(Influence of Brand Concept on Brand Equity)

Autori
Rajh, Edo

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 50 (1999), 12; 1896-1910

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
marka; koncept marke; tržišna vrijednost marke
(brand; brand concept; brand equity)

Sažetak
Autor analizira vezu između koncepta marke i tržišne vrijednosti marke, a nalazi istraživanja, koje je obuhvatilo 12 maraka automobila, upućuju na zaključak da simboličnost ima veći utjecaj na tržišnu vrijednost marke od funkcionalnosti. Isto tako, autor zaključuje da i marke koje su jasno i konzistentno pozicionirane kao funkcionalne mogu imati značajnu tržišnu vrijednost marke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067007

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edo Rajh (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rajh, Edo
Utjecaj koncepta marke na njezinu vrijednost // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (1999), 12; 1896-1910 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Rajh, E. (1999) Utjecaj koncepta marke na njezinu vrijednost. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (12), 1896-1910.
@article{article, author = {Rajh, Edo}, year = {1999}, pages = {1896-1910}, keywords = {marka, koncept marke, tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {50}, number = {12}, issn = {0424-7558}, title = {Utjecaj koncepta marke na njezinu vrijednost}, keyword = {marka, koncept marke, tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke} }
@article{article, author = {Rajh, Edo}, year = {1999}, pages = {1896-1910}, keywords = {brand, brand concept, brand equity}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {50}, number = {12}, issn = {0424-7558}, title = {Influence of Brand Concept on Brand Equity}, keyword = {brand, brand concept, brand equity} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts
  • AGRIS
  • Geobase
  • International Bibliography of the Social Sciences: Economics





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font