Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1148538

Uloga ambalaže u prodaji pivskih proizvoda


Ivčević, Ena
Uloga ambalaže u prodaji pivskih proizvoda, 2019., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1148538 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga ambalaže u prodaji pivskih proizvoda
(Role of packaging in beer sales)

Autori
Ivčević, Ena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2019

Stranica
53

Mentor
Davor Donevski

Ključne riječi
ambalaža ; brendiranje ; oglašavanje ; ponašanje potrošača ; pivski proizvodi
(packaging ; branding ; advertising ; consumer behavior ; beer)

Sažetak
U ovom diplomskom radu opisuje se uloga ambalaže u prodaji i kupovini proizvoda u pivskoj industriji. Uspoređuje se utjecaj ambalaže na odluku o kupovini kod muškaraca i žena. Rad se sastoji od teorijskog dijela i istraživačkog dijela. U teorijskom dijelu prikazuju se vrste, funkcije i dizajn ambalaže, također se opisuje brendiranje i ponašanje potrošača. Istraživački dio rada temelji se na provođenju ankete i analizi anketom prikupljenih podataka. Anketom se istražuju glavni čimbenici (cijena, brend, količina piva, dizajn etikete proizvoda, materijal ambalaže. informacije o proizvodu) koji utječu na odluku potrošača prilikom odabira pivskih proizvoda. Prilikom obrade podataka prikupljenih anketnim ispitivanjem analizirat će se koji je glavni motiv kupovine pivskih proizvoda kod žena, a koji kod muškaraca. Prema postavljenoj hipotezi ženama je dizajn ambalaže važniji nego muškarcima. Analizirat će se i utjecaj oglašavanja na prepoznavanje brenda. Veliki proizvođači piva, za razliku od manjih pivovara, ulažu velike količine novca u oglašavanje. To im daje prepoznatljivost, a samim tim i veću vjerojatnost da će potrošači kupiti njihov proizvod. Manje pivovare moraju pronaći druge načine kako bi se istakle na policama trgovina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Davor Donevski (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivčević, Ena
Uloga ambalaže u prodaji pivskih proizvoda, 2019., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Ivčević, E. (2019) 'Uloga ambalaže u prodaji pivskih proizvoda', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Iv\v{c}evi\'{c}, Ena}, year = {2019}, pages = {53}, keywords = {ambala\v{z}a, brendiranje, ogla\v{s}avanje, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, pivski proizvodi}, title = {Uloga ambala\v{z}e u prodaji pivskih proizvoda}, keyword = {ambala\v{z}a, brendiranje, ogla\v{s}avanje, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, pivski proizvodi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Iv\v{c}evi\'{c}, Ena}, year = {2019}, pages = {53}, keywords = {packaging, branding, advertising, consumer behavior, beer}, title = {Role of packaging in beer sales}, keyword = {packaging, branding, advertising, consumer behavior, beer}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font