Pregled bibliografske jedinice broj: 1148538
Uloga ambalaže u prodaji pivskih proizvoda
Uloga ambalaže u prodaji pivskih proizvoda, 2019., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1148538 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga ambalaže u prodaji pivskih proizvoda
(Role of packaging in beer sales)
Autori
Ivčević, Ena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2019
Stranica
53
Mentor
Davor Donevski
Ključne riječi
ambalaža ; brendiranje ; oglašavanje ; ponašanje potrošača ; pivski proizvodi
(packaging ; branding ; advertising ; consumer behavior ; beer)
Sažetak
U ovom diplomskom radu opisuje se uloga ambalaže u prodaji i kupovini proizvoda u pivskoj industriji. Uspoređuje se utjecaj ambalaže na odluku o kupovini kod muškaraca i žena. Rad se sastoji od teorijskog dijela i istraživačkog dijela. U teorijskom dijelu prikazuju se vrste, funkcije i dizajn ambalaže, također se opisuje brendiranje i ponašanje potrošača. Istraživački dio rada temelji se na provođenju ankete i analizi anketom prikupljenih podataka. Anketom se istražuju glavni čimbenici (cijena, brend, količina piva, dizajn etikete proizvoda, materijal ambalaže. informacije o proizvodu) koji utječu na odluku potrošača prilikom odabira pivskih proizvoda. Prilikom obrade podataka prikupljenih anketnim ispitivanjem analizirat će se koji je glavni motiv kupovine pivskih proizvoda kod žena, a koji kod muškaraca. Prema postavljenoj hipotezi ženama je dizajn ambalaže važniji nego muškarcima. Analizirat će se i utjecaj oglašavanja na prepoznavanje brenda. Veliki proizvođači piva, za razliku od manjih pivovara, ulažu velike količine novca u oglašavanje. To im daje prepoznatljivost, a samim tim i veću vjerojatnost da će potrošači kupiti njihov proizvod. Manje pivovare moraju pronaći druge načine kako bi se istakle na policama trgovina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija