Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1148530

Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda


Kraljević, Domagoj
Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda, 2019., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1148530 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda
(Influence of packaging and brand color on cosmetic produtcts' sales)

Autori
Kraljević, Domagoj

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2019

Stranica
58

Mentor
Davor Donevski

Ključne riječi
ambalaža ; brend ; brendiranje ; boja ; kozmetički proizvodi
(packaging ; brand ; branding ; color ; cosmetic products)

Sažetak
Funkcije ambalaže u literaturi nisu sistematizirane na jedinstven način zbog novih i čestih zahtjeva potrošača, svakodnevnom razvoju tehnologije. Zbog toga većina stručnjaka danas funkciju ambalaže dijeli na sljedeće funkcije: zaštitnu funkciju, informacijsku funkciju, uporabnu funkciju, distribucijsku funkciju, prodajnu funkciju, ekonomsku funkciju, ekološku funkciju. Marka je naziv, pojam, dizajn, simbol ili bilo koja druga značajka koja identificira dobro ili uslugu jednog prodavatelja kao razlikuje se od proizvoda drugih prodavača. Marke se koriste u poslu, marketingu i oglašavanju. Nazivne marke ponekad se razlikuju od generičkih ili prodajnih marki. Riječ brend često se koristi kao metonimija koja se odnosi na tvrtku koja je snažno identificirana s markom. Oznake se često koriste za označavanje marke motornog vozila koja se može razlikovati od modela automobila. Konceptni brend je vrsta brenda koja je povezana s apstraktnim konceptom, a ne s konkretnim proizvodom, uslugom ili poslovanjem. Prema definiciji boja je svojstvo svjetlosti određene valne dužine koje se reflektira od objekta, odnosno to je psihofizički fenomen induciran svjetlošću. Boja je svjetlost koju objekt reflektira u oko promatrača. Stoga je za doživljaj boje nužna interakcija između svjetlosti, objekta i promatrača. Ciljevi ovog diplomskog rada su istražiti globalne trendove u ambalaži kozmetičkih proizvoda, istražiti na koji način ime branda i boja na ambalaži kozmetičkog proizvoda utječu na potrošača u kupovnom procesu kozmetičkih proizvoda, te da li poznati brand ujedno znači kvalitetniju ambalažu i kvalitetniji proizvod.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Davor Donevski (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kraljević, Domagoj
Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda, 2019., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Kraljević, D. (2019) 'Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kraljevi\'{c}, Domagoj}, year = {2019}, pages = {58}, keywords = {ambala\v{z}a, brend, brendiranje, boja, kozmeti\v{c}ki proizvodi}, title = {Utjecaj boje ambala\v{z}e i brenda na prodaju kozmeti\v{c}kih proizvoda}, keyword = {ambala\v{z}a, brend, brendiranje, boja, kozmeti\v{c}ki proizvodi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kraljevi\'{c}, Domagoj}, year = {2019}, pages = {58}, keywords = {packaging, brand, branding, color, cosmetic products}, title = {Influence of packaging and brand color on cosmetic produtcts' sales}, keyword = {packaging, brand, branding, color, cosmetic products}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font