Pregled bibliografske jedinice broj: 1148368
Analiza koautortsva na radovima u časopisima iz obrazovnih znanosti autora iz europskih postsocijalističkih zemalja
Analiza koautortsva na radovima u časopisima iz obrazovnih znanosti autora iz europskih postsocijalističkih zemalja // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 30 (2021), 3; 593-614 doi:10.5559/di.30.3.07 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1148368 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza koautortsva na radovima u časopisima iz
obrazovnih znanosti autora iz europskih
postsocijalističkih zemalja
(The Analysis of the Co-Authorship in
Journals of Educational Sciences of
Authors from European Post-Socialist
Countries)
Autori
Bouillet, Dejana ; Jokić, Maja ; Martinčević, Marina
Izvornik
Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja (1330-0288) 30
(2021), 3;
593-614
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
obrazovne znanosti, europske postsocijalističke zemlje ; suradnja ; autorstvo ; znanstveni časopisi
(educational sciences ; European post-socialist countries ; collaboration ; authorship ; scientific journals)
Sažetak
U ovom radu analizira se aspekt koautorstva na radovima (n = 3017) u znanstvenim časopisima (n = 384) u polju obrazovnih znanosti autora iz 15 postsocijalističkih zemalja od 1996. do 2019. godine. Kvantitativni podaci proizlaze iz baze Scopus, a dopunjeni su strukturiranim intervjuima provedenima s 10 znanstvenika. Svrha istraživanja jest opisati koautorstvo adresirane skupine znanstvenika te utvrditi njegov odjek u znanstvenoj zajednici. Utvrđeno je da koautorstvo znanstvenika iz postsocijalističkih zemalja s kolegama iz zapadnih zemalja pridonosi većoj vidljivosti rezultata znanstvenih istraživanja u znanstvenoj zajednici. Rezultati upozoravaju na nedovoljnu zastupljenost međunarodnih koautorstava i slabu zastupljenost autora iz postsocijalističkih zemalja u međunarodno relevantnim časopisima, što se odražava na njihovu slabu citiranost i vidljivost u široj znanstvenoj zajednici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-IP-2014-09-9351 - Znanstvena aktivnost, suradnja i orijentacija istraživanja u društvenim znanostima u Hrvatskoj i ostalim postsocijalističkim europskim zemljama (RACOSS) (Jokić, Marija Maja, HRZZ - 2014-09) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Current Contents Connect (CCC)
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ERIH PLUS (Norwegian Social Science Data Services – NSD)
- IBSS – International Bibliography of the Social Sciences (LSE)
- Political Science Complete, SocINDEX with Full Text (EBSCO)
- DOAJ – Directory of Open Access Journals