Pregled bibliografske jedinice broj: 1148145
Efekti edukacije o poduzetništvu na poduzetničku samoefikasnost, poželjnost i namjere studenata
Efekti edukacije o poduzetništvu na poduzetničku samoefikasnost, poželjnost i namjere studenata // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 5; 750-773 doi:10.32910/ep.72.5.5 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1148145 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Efekti edukacije o poduzetništvu na poduzetničku
samoefikasnost, poželjnost i namjere studenata
(EFFECTS OF ENTREPRENEURSHIP EDUCATION ON
ENTREPRENEURIAL SELF-EFFICACY, DESIRABILITY OF
ENTREPRENEURSHIP AND ENTREPRENEURIAL INTENTIONS OF
STUDENTS)
Autori
Zubić, Nikoleta ; Sušanj, Zoran ; Sokolić, Danijela
Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 72
(2021), 5;
750-773
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
edukacija o poduzetništvu ; poduzetnički potencijal ; poduzetnička samoefikasnost ; poželjnost poduzetništva ; poduzetničke namjere
(entrepreneurship education ; entrepreneurial potential ; entrepreneurial self-efficacy ; desirability of entrepreneurship ; entrepreneurial intentions)
Sažetak
U nastojanjima poticanja gospodarskog razvoja te smanjenja nezaposlenosti i suzbijanja siromaštva sve se više prepoznaje uloga poduzetništva. Ističu se njegove brojne prednosti te se sve češće raspravlja o potrebnim poduzetničkim kompetencijama i njihovom razvoju. Glavni cilj ovog istraživanja bio je ispitati efekte edukacije o poduzetništvu na poželjnost poduzetništva, poduzetničku samoefikasnost i poduzetničke namjere studenata. U istraživanju je sudjelovalo 48 ispitanika (eksperimentalna i kontrolna skupina), a mjerenje je provedeno prije i nakon edukacije o poduzetništvu. Rezultati pokazuju da polaznici nakon edukacije značajno bolje procjenjuju svoje poduzetničke vještine i sposobnosti, međutim, na skali poželjnosti poduzetništva ostvaruju niže rezultate u odnosu na prvo mjerenje. U istraživanju su ispitivane razlike s obzirom na spol te je utvrđeno da u oba mjerenja studenti u odnosu na studentice ostvaruju statistički značajno više rezultate na svim korištenim skalama. Uspoređujući studente/ice ekonomskih i neekonomskih usmjerenja utvrđeno je kako studenti/ice ekonomskih usmjerenja ostvaruju više rezultate na jednom aspektu poduzetničkog potencijala (poduzetnička svjesnost) te skali poželjnosti poduzetništva, skali poduzetničkih namjera i skali stupnja razvijenosti poduzetničkih znanja, vještina i sposobnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Ekonomski fakultet, Rijeka,
Sveučilište u Rijeci
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
- EconLit