Pregled bibliografske jedinice broj: 1147985
Istraživanje utjecaja načina snimanja na perspektivu vizualne poruke kod publike
Istraživanje utjecaja načina snimanja na perspektivu vizualne poruke kod publike, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1147985 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje utjecaja načina snimanja na perspektivu vizualne poruke kod publike
(Exploring the impact of recording methods on the perspective of the visual message in the audience)
Autori
Gudelj, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
07.07
Godina
2021
Stranica
67
Mentor
Mustić, Daria
Ključne riječi
komunikacija, snimanje, televizija, poruka, publika
(communication, recording, television, message, audience)
Sažetak
Cilj ovoga rada je na jednostavan i razumljiv način prikazati kako snimatelj utječe na doživljaj određene poruke kod publike. Rad se sastoji od dvije cijeline –teorijskogdijela i dubinskog intervjua s radnicima RTL televizije koji u središtu pozornosti ima vizualnu komunikaciju udokumentaristički-informativnim sadržajima na televiziji poput vijesti. U teorijskomdijelu rada uglavnomse navode primjeri iz filmova i serija zato što su tamo najjuočljiviji. U ostalim vrstama sadržaja na televiziji najčešće su u nešto diskretnijem obliku. U tehničku problematiku ulazit će se u onoj mjeri koja je prema procjeni autora potrebna za razumijevanje izraza koji se upotrebljavaju.Vizualna komunikacija na televiziji je raznovrsna i vrlo je kompleksno postaviti pravilo koje vrijedi za svaku situaciju koja postoji. U ovom radu postavljaju se generalni principi, stoga je navode potrebno uzimati, kao što kaže latinska izreka „cum grano salis“, odnosno s dozom skepticizma. Rezultati istraživanja su pokazali kako doživljaj poruke kod publike značajno ovisi o načinu na koji je poruka snimljena i montirana. Iz toga se može zaključiti kako je istraživanje vizualne komunikacije vrlo važno za uspješno prenošenje poruka kako ne bi došlo dokomunikacijskog šumaizmeđu izvora i publike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn