Pregled bibliografske jedinice broj: 1147896
Uloga dokumentacije ustanove u osiguranju kvalitete vrtića
Uloga dokumentacije ustanove u osiguranju kvalitete vrtića // Stručno-znanstvena online konferencija: Zakonski akti i aktualna praksa sustava ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2020. str. 10-13 (predavanje, nije recenziran, prošireni sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1147896 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga dokumentacije ustanove u osiguranju kvalitete vrtića
(The role of the documentation in ensuring the quality of ECEC institution)
Autori
Antulić Majcen, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, prošireni sažetak, znanstveni
Izvornik
Stručno-znanstvena online konferencija: Zakonski akti i aktualna praksa sustava ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja
/ - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2020, 10-13
Skup
Stručno-znanstveni skup Zakonski akti i aktualna praksa sustava ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum
Online, 10.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
dokumentacija, kvaliteta, samovrednovanje, rani i predškolski odgoj i obrazovanje
(documentation, quality, self-evaluation, early childhood education and care)
Sažetak
U radu je prikazana uloga dokumentacije ustanove u procesu praćenja i unapređenja kvalitete rada ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Uloga dokumentacije ustanove prikazana je u odnosu na ključne faze procesa samovrednovanja: uvid u trenutno stanje kvalitete ustanove, analiza područja kvalitete rada, odabir prioritetnih područja unapređenja i izrada razvojnog plana ustanove. U radu je problematizirana uloga dokumentacije ustanove kao polazišta za planiranje te kao alata za praćenje i unapređenje kvalitete rada ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)