Pregled bibliografske jedinice broj: 1147878
Model samovrednovanja u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Model samovrednovanja u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, (2012), 169; 28-29 (nije recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1147878 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model samovrednovanja u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
(The Model of Self-evaluation of Early Childhood Education and Care Institutions)
Autori
Antulić, Sandra
Izvornik
Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima (1331-1948)
(2012), 169;
28-29
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kvaliteta, samovrednovanje, obrazovne politike, rani i predškolski odgoj i obrazovanje
(quality, self-evaluation, educational policies, early childhood education and care)
Sažetak
U radu je prikazan kontekst razvoja modela samovrednovanja ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja na nacionalnoj i međunarodnoj razini. Opisana je metodologija procesa samovrednovanja i ključni koncepti. Problematizirano je pitanje izazova implementacije procesa samovrednovanja na razini pojedinca, ustanove i odgojno-obrazovnog sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)