Pregled bibliografske jedinice broj: 1147877
Tim za kvalitetu kao nositelj procesa samovrednovanja
Tim za kvalitetu kao nositelj procesa samovrednovanja // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 131-132 (2013), 105-106; 14-17 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1147877 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tim za kvalitetu kao nositelj procesa samovrednovanja
(Quality assurance team as an agent of the self-evaluation process)
Autori
Antulić, Sandra ; Pribela-Hodap, Sonja
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 131-132
(2013), 105-106;
14-17
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Tim za kvalitetu, proces samovrednovanja, rani i predškolski odgoj i obrazovanje
(Quality assurance team, self-evaluation process, early childhood and preschool education and care)
Sažetak
Rad polazi od teze da se kvaliteta odgojno-obrazovnog sustava može unaprijediti prvenstveno unapređenjem kvalitete svake pojedine odgojno-obrazovne ustanove. Tako postavljen proces samovrednovanja polazi od svakog pojedinca, preko njihovih odnosa i interakcija pa sve do razine odgojno-obrazovne ustanove. U radu je predstavljeni osnovni koraci u osnivanju tima za kvalitetu, struktura te uloga tima za kvalitetu u implementaciji procesa samovrednovanja u odgojno-obrazovnim ustanovama (dječji vrtići, osnovne i srednje škole). Predstavljena su načela rada tima za kvalitetu i problmatizirani su izazovi s kojima se tim za kvalitetu susreće u svome radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)