Pregled bibliografske jedinice broj: 1147868
Održive konkurentske prednosti u razvoju vinskog turizma na primjeru ugostiteljskog obrta "Klet Romić"
Održive konkurentske prednosti u razvoju vinskog turizma na primjeru ugostiteljskog obrta "Klet Romić", 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1147868 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Održive konkurentske prednosti u razvoju vinskog
turizma na primjeru ugostiteljskog obrta "Klet
Romić"
(Sustainable competitive advantages in the
development of wine tourism on the example of
catering facility "Klet Romić")
Autori
Omanović, Majda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
23.09
Godina
2021
Stranica
38
Mentor
Jelenc, Lara ; Knapić, Viktorija
Ključne riječi
konkurentska prednost, vinski turizam, vinogradarstvo, ugostiteljski objekt, Klet Romić
(competitive advantage, wine tourism, viticulture, catering facility, Klet Romić)
Sažetak
Tržišna konkurentska prednost je ključni faktor uspjeha za svaki ugostiteljski objekt. Posjedovanje prednosti označava ostvarenje boljeg položaja te poslovnog rezultata od ostalih konkurenata. Za održavanje konkurentske prednosti ističe se važnost kvalitete i vrijednosti proizvoda i usluga te zadržavanje postojećih i privlačenje novih potencijalnih potrošača. Prednost koja se ne može preuzeti, niti emitirati, čak ni kroz duži vremenski period naziva se održiva konkurentska prednost. Razvijenost vinogradarskih regija Republike Hrvatske predstavljaju površine vinogradarstva. Sve važniji životni stil ljudi u Republici Hrvatskoj postaje znanje o vinima kao i njegova konzumacija. U proteklih desetak godina vinski turizam postaje sve popularniji oblik turizma koji posjeduje vrlo značajan potencijal. Kao jedinstveni produkt, vinski turizam zauzima sve bitniju poziciju u turističkoj ponudi brojnih destinacija, samim time i podregije Moslavine. U ovom završnom radu kroz pet bitnih dijelova objasnit će se pojam održive konkurentske prednosti na primjeru vinskog turizma kao glavnog segmenta Hrvatske turističke ponude. U praktičnom dijelu ugostiteljskog obrta „Klet Romić“ bit će prikazane održive konkurentske prednosti u odnosu na ostale vinarije u Moslavini. Kroz provedeni VRIO test zaključili smo da postoji konkurentska prednost u Kleti Romić u odnosu na ostale vinarije zbog svog dugogodišnjeg uspješnog poslovanja te duge obiteljske tradicije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka