Pregled bibliografske jedinice broj: 1147860
Strategijska analiza Heineken Hrvatska d.o.o.
Strategijska analiza Heineken Hrvatska d.o.o., 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1147860 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategijska analiza Heineken Hrvatska d.o.o.
(Strategic analysis of Heineken Croatia d.o.o.)
Autori
Durbić, Filip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
10.09
Godina
2021
Stranica
45
Mentor
Jelenc, Lara ; Knapić, Viktorija
Ključne riječi
strategijska analiza, strateški menadžment, analiza okoline, Porterov model pet konkurentskih sila, analiza konkurentskih prednosti
(strategic analysis, strategic management, environmental analysis, Porter's model of five competitive forces, analysis of competitive advantages)
Sažetak
Tema završnog rada se odnosi na strategijsku analizu poduzeća Heineken Hrvatska d.o.o. Strategijska analiza služi kako bi se provjerila ispravnost i kvaliteta strategije koju je organizacija odlučila implementirati, a na zahtjev strateškog menadžmenta. Strateški menadžment označava menadžerske odluke koje su usmjerene na dugoročno poslovanje organizacije. Prilikom provedbe strateške analize korištene su analize okoline, analiza Porterovog modela pet konkurentskih sila, analiza konkurencije te analiza konkurentskih prednosti. Analiza okoline je provedena tako da se analizirala interna i eksterna okolina. Eksterna okolina se sastoji od dva dijela: opće okoline i poslovne okoline. Internu okolinu predstavlja ona koja je pod potpunom kontrolom organizacije. Pri analizi Porterovog modela analizirale su se konkurentne sile na razini pivarske industrije u Republici Hrvatskoj. Analiza konkurencije je zahtijevala analizu odnosa konkurenata na tržištu, njihovo pozicioniranje na tržištu te promatranje određenih trendova u pivarskoj industriji. U konačnoj analizi, izdvojeno je nekoliko konkurentskih prednosti i njihovih oblika Heinekena. Kao najbitnija konkurentska prednost izdvojena je diferencijacijska prednost. Ona se ostvaruje proširivanjem asortimana proizvoda, intenzivnim oglašavanjem te već stvorenim ugledom Heinekena kao svjetski etabliranog brenda u području pivarske industrije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka