Pregled bibliografske jedinice broj: 1147858
Strateško planiranje na primjeru Financijske agencije
Strateško planiranje na primjeru Financijske agencije, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1147858 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateško planiranje na primjeru Financijske agencije
(Strategic planning on the example of the Financial
agency)
Autori
Huzjak, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
08.09
Godina
2021
Stranica
35
Mentor
Jelenc, Lara ; Knapić, Viktorija
Ključne riječi
strategija, SWOT, TOWS, strateški menadžment, Fina
(strategy, SWOT, TOWS, strategic management, FINA)
Sažetak
Završni rad je koncipiran kao teorijski prikaz i analiza okruženja na temelju SWOT i TOWS analize, a u drugom dijelu konkretna analiza na primjeru Financijske agencije. Za ostvarenje strateškog cilja potrebno je imati dobru strategiju planiranja i analiziranja. Shodno tome, potrebno je dobro upoznati unutarnje i vanjske čimbenike koji utječu na odlučivanje i donošenje strateških planova. Od ključne je važnosti znati vlastite dobre i loše strane poslovanja, ali upoznavanjem konkurencije možda postoji neka prilika koju možemo pretvoriti u svoju snagu. Strateške odluke najvažnije su odluke za organizaciju, a mogu se realizirati uz podršku taktičkog i operativnog menadžmenta. Samo dobrim odlučivanjem, planiranjem i na kraju provođenjem tih strategija, uz kvalitetne i pravodobne odluke menadžmenta organizacija može napredovati. Prilikom osnivanja neke organizacije, u početku se zna čime će se ona baviti, koje proizvode ili usluge će nuditi na tržištu. Financijska agencija je tvrtka sa dugogodišnjim postojanjem i kvalitetnim ljudskim kadrom, uz snažnu informatičku podršku. Vodeća je u Republici Hrvatskoj u pružanju financijskih, a u novije vrijeme i elektroničkih usluga. Neprestano razvija nove usluge i partner je državi u provođenju određenih poslova. Strateški planovi definirani su u misiji, viziji i strateškim ciljevima u Strategiji Fina-e. Provođenjem uspješnog procesa planiranja, optimalnim korištenjem raspoloživih resursa i kontroliranjem provođenja radnih zadataka Fina-a se uspješno održava na tržištu. Uz velike mogućnosti korištenja europskog novca, povoljne zakone, fleksibilnost i online poslovanje Fina uspješno održava svoju poziciju na tržištu. Istraživanjem zadovoljstva svojih klijenata potvrđuje dobar ili loš smjer u kojem ide. Ako uoči neki problem na tržištu, analizom postojeće situacije okruženja odredit će novi bolji i profitabilniji smjer daljnje prisutnosti u poslovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka