Pregled bibliografske jedinice broj: 1147769
Samovrednovanje odgojno-obrazovnih ustanova kao put prema kvaliteti odgojno-obrazovnog sustava
Samovrednovanje odgojno-obrazovnih ustanova kao put prema kvaliteti odgojno-obrazovnog sustava // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 131-132 (2013), 105-106; 2-5 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1147769 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samovrednovanje odgojno-obrazovnih ustanova kao put prema kvaliteti odgojno-obrazovnog sustava
(Self-evaluation of educational institutions as a path towards the quality of the educational system)
Autori
Antulić, Sandra
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 131-132
(2013), 105-106;
2-5
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kvaliteta, samovrednovanje, obrazovne politike
(quality, self-evaluation, educational policies)
Sažetak
U radu se problematizira pitanje kvalitete odgojno-obrazovnog sustava, od razine projedinca, preko odgojno-obrazovnih ustanova pa sve do razine nacionalnih i međunarodnih obrazovnih politika. Prikazani su osnovni elementi samovrednovanja odgojno-obrazovnih ustanova kao modela praćenja i unapređenja kvalitete odgojno-obrazovnog sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)