Pregled bibliografske jedinice broj: 1147754
Boje za djecu u medijima i marketingu
Boje za djecu u medijima i marketingu, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1147754 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Boje za djecu u medijima i marketingu
(Colors for children in media and marketing)
Autori
Mirna Strukar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.09
Godina
2021
Stranica
33
Mentor
Rahela Kulčar
Ključne riječi
djeca potrošači, marketing, boja
(auto_awesome Prevedi s jezika: bosanski 36 / 5000 Rezultati prijevoda children as consumers, marketing, color)
Sažetak
Odavno je poznato da boje imaju veliku ulogu u marketingu i medijima, kako za odrasle tako i za djecu. Ovaj rad će obuhvatiti temu povijesti boja, njezino izazivanje emocija tj. kompletan psihološki utjecaj na najmlađu populaciju. Također analizirat će se marketinški trikovi kojima se koriste proizvođači primjenjujući sva saznanja o psihologiji boja kako bi ostvarili potrebe marketinga i promocije među djecom. Osim teoretskog dijela, rad se sastoji i od praktičnog dijela u kojem će se pomoću prilagođenih ispitivanja dobiti informacije direktno od djece i vidjeti podudaraju li se sa onim zapisanim pravilima ili će nam dati skroz druge rezultate. Cilj istraživanja je saznati kako koje boje utječu na djecu i mijenja li se to između različitih dobnih starosti i spola djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija