Pregled bibliografske jedinice broj: 1147750
Utjecaj boja na potrošače u marketingu
Utjecaj boja na potrošače u marketingu, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1147750 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj boja na potrošače u marketingu
(The impact of color on consumers in marketing)
Autori
Ines Šantek
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.09
Godina
2021
Stranica
37
Mentor
Rahela Kulčar
Ključne riječi
psihologija boje, marketing, percepcija boje
(color psychology, marketing, color perception)
Sažetak
Utjecaj boja na potrošače u marketingu jedan je od najvažnijih faktora utjecaja jer boje se nalaze svuda oko nas. One na emocionalnoj razini komuniciraju s nama, podsvjesno nas privlače ili odbijaju i na taj su način sastavni dio marketinške komunikacije. Svrha ovog istraživanja je utvrditi svjesnost potrošača o ulozi boja u marketingu, definirati značenje boje, psihološke asocijacije boja te njezinu ulogu kao sredstvo manipulacije. U eksperimentalnom dijelu završnog rada cilj je istražiti percepciju potrošača o utjecaju boja u okvirima marketinške komunikacije. Ispitat će se dali su potrošači svjesni da je boja sredstvo manipulacije, kako one utječu na kupnju te na što ih pojedine boje asociraju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija