Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1147750

Utjecaj boja na potrošače u marketingu


Ines Šantek
Utjecaj boja na potrošače u marketingu, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1147750 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj boja na potrošače u marketingu
(The impact of color on consumers in marketing)

Autori
Ines Šantek

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.09

Godina
2021

Stranica
37

Mentor
Rahela Kulčar

Ključne riječi
psihologija boje, marketing, percepcija boje
(color psychology, marketing, color perception)

Sažetak
Utjecaj boja na potrošače u marketingu jedan je od najvažnijih faktora utjecaja jer boje se nalaze svuda oko nas. One na emocionalnoj razini komuniciraju s nama, podsvjesno nas privlače ili odbijaju i na taj su način sastavni dio marketinške komunikacije. Svrha ovog istraživanja je utvrditi svjesnost potrošača o ulozi boja u marketingu, definirati značenje boje, psihološke asocijacije boja te njezinu ulogu kao sredstvo manipulacije. U eksperimentalnom dijelu završnog rada cilj je istražiti percepciju potrošača o utjecaju boja u okvirima marketinške komunikacije. Ispitat će se dali su potrošači svjesni da je boja sredstvo manipulacije, kako one utječu na kupnju te na što ih pojedine boje asociraju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Rahela Kulčar (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ines Šantek
Utjecaj boja na potrošače u marketingu, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Ines Šantek (2021) 'Utjecaj boja na potrošače u marketingu', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2021}, pages = {37}, keywords = {psihologija boje, marketing, percepcija boje}, title = {Utjecaj boja na potro\v{s}a\v{c}e u marketingu}, keyword = {psihologija boje, marketing, percepcija boje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2021}, pages = {37}, keywords = {color psychology, marketing, color perception}, title = {The impact of color on consumers in marketing}, keyword = {color psychology, marketing, color perception}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font