Pregled bibliografske jedinice broj: 1147674
Samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja – empirijska provjera modela
Samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja – empirijska provjera modela // Znanstvena monografija: Prema kulturi (samo)vrjednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja – izazov za promjene / Ljubetić, Maja ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Nomen Nostrum Mudnić, 2012. str. 11-33
CROSBI ID: 1147674 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja – empirijska provjera modela
(Self-evaluation of Early Childhood Education and Care institutions - empirical verification of the model)
Autori
Antulić, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Znanstvena monografija: Prema kulturi (samo)vrjednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja – izazov za promjene
Urednik/ci
Ljubetić, Maja ; Mendeš, Branimir
Izdavač
Nomen Nostrum Mudnić
Grad
Split
Godina
2012
Raspon stranica
11-33
ISBN
978-953-57365-0-9
Ključne riječi
model samovrednovanja ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, pilot-projekt samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
(The Model of Self-evaluation of ECEC institutions, pilot project of Self-evaluation of ECEC institutions)
Sažetak
Model samovrednovanja ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja razvijen je tijekom dvogodišnjeg rada Povjerenstva za razvoj metodologije i instrumenata za praćenje kvalitete rada ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, kojeg je imenovao Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja. Podaci su prikupljeni pilot-projektom samovrednovanja ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, koji je od rujna 2011. godine do travnja 2012. godine proveoNacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja. Rezultati su prikazani na razini uzorka kako bi se osigurala anonimnost i zaštita podataka na nivou ustanove.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)