Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1147612

Nastava na daljinu - istraživanje iskustva studenata s provođenjem nastave na daljinu i učenja putem različitih platformi


Kardum, Karla
Nastava na daljinu - istraživanje iskustva studenata s provođenjem nastave na daljinu i učenja putem različitih platformi, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1147612 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastava na daljinu - istraživanje iskustva studenata s provođenjem nastave na daljinu i učenja putem različitih platformi
(Distance learning - research of students' experience with conducting distance learning and learning through different platforms)

Autori
Kardum, Karla

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
08.07

Godina
2021

Stranica
50

Mentor
Mustić, Daria

Ključne riječi
nastava na daljinu, dizajn, e-učenje, Merlin
(distance learning, design, e-learning, Merlin)

Sažetak
Ubrzani razvoj novih tehnologija sve više utječe na različita područja edukacije pa tako i na odgoj i obrazovanje. Dostupnost moderne tehnologije danas nam omogućava potpuno nove metode učenja i savladavanja novih pojmova, ocjenjivanja te educiranja korištenjem različitih platformi. Svjetska pandemija koja je započela krajem 2019. godine, dovela je do potrebe prelaska s tradicionalne, učioničke nastave "licem u lice", do kombiniranog odnosno hibridnog modela učenja, a s vremenom i do online podučavanja koje je potpuno promijenilo koncept visokog obrazovanja. Smatra se, da će se u budućnosti nove metode podučavanja, koje su usko povezane s tehnologijom, zadržati u većini obrazovnih ustanova kroz primjenu hibridnog modela provođenja nastave i ocjenjivanja. Cilj ovog istraživanja je ispitati zadovoljstvo i stavove studenata o kvaliteti izvedbe nastave na daljinu I učenja putem različitih platformi namjenjenih obrazovanju i primjeni modela online nastave, provođenjem online anonimne ankete među studentima. Kroz rad je prisutno istraživanje metodom anonimnog upitnika kreiranog u Google Docs sustavu kroz koji će studenti iskazati vlastito mišljenje o platformama za online nastavu, učenju na daljinu i hibridnoj metodi podučavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Mustić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kardum, Karla
Nastava na daljinu - istraživanje iskustva studenata s provođenjem nastave na daljinu i učenja putem različitih platformi, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Kardum, K. (2021) 'Nastava na daljinu - istraživanje iskustva studenata s provođenjem nastave na daljinu i učenja putem različitih platformi', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kardum, Karla}, year = {2021}, pages = {50}, keywords = {nastava na daljinu, dizajn, e-u\v{c}enje, Merlin}, title = {Nastava na daljinu - istra\v{z}ivanje iskustva studenata s provo\djenjem nastave na daljinu i u\v{c}enja putem razli\v{c}itih platformi}, keyword = {nastava na daljinu, dizajn, e-u\v{c}enje, Merlin}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kardum, Karla}, year = {2021}, pages = {50}, keywords = {distance learning, design, e-learning, Merlin}, title = {Distance learning - research of students' experience with conducting distance learning and learning through different platforms}, keyword = {distance learning, design, e-learning, Merlin}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font