Pregled bibliografske jedinice broj: 1147612
Nastava na daljinu - istraživanje iskustva studenata s provođenjem nastave na daljinu i učenja putem različitih platformi
Nastava na daljinu - istraživanje iskustva studenata s provođenjem nastave na daljinu i učenja putem različitih platformi, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1147612 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava na daljinu - istraživanje iskustva studenata s provođenjem nastave na daljinu i učenja putem različitih platformi
(Distance learning - research of students' experience with conducting distance learning and learning through different platforms)
Autori
Kardum, Karla
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
08.07
Godina
2021
Stranica
50
Mentor
Mustić, Daria
Ključne riječi
nastava na daljinu, dizajn, e-učenje, Merlin
(distance learning, design, e-learning, Merlin)
Sažetak
Ubrzani razvoj novih tehnologija sve više utječe na različita područja edukacije pa tako i na odgoj i obrazovanje. Dostupnost moderne tehnologije danas nam omogućava potpuno nove metode učenja i savladavanja novih pojmova, ocjenjivanja te educiranja korištenjem različitih platformi. Svjetska pandemija koja je započela krajem 2019. godine, dovela je do potrebe prelaska s tradicionalne, učioničke nastave "licem u lice", do kombiniranog odnosno hibridnog modela učenja, a s vremenom i do online podučavanja koje je potpuno promijenilo koncept visokog obrazovanja. Smatra se, da će se u budućnosti nove metode podučavanja, koje su usko povezane s tehnologijom, zadržati u većini obrazovnih ustanova kroz primjenu hibridnog modela provođenja nastave i ocjenjivanja. Cilj ovog istraživanja je ispitati zadovoljstvo i stavove studenata o kvaliteti izvedbe nastave na daljinu I učenja putem različitih platformi namjenjenih obrazovanju i primjeni modela online nastave, provođenjem online anonimne ankete među studentima. Kroz rad je prisutno istraživanje metodom anonimnog upitnika kreiranog u Google Docs sustavu kroz koji će studenti iskazati vlastito mišljenje o platformama za online nastavu, učenju na daljinu i hibridnoj metodi podučavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn