Pregled bibliografske jedinice broj: 1147590
Razvoj poslovnog komunikacijskog plana
Razvoj poslovnog komunikacijskog plana, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1147590 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj poslovnog komunikacijskog plana
(Development of business communication plan)
Autori
Ćurković, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2021
Stranica
49
Mentor
Mustić, Daria
Ključne riječi
poslovni komunikacijski plan, vizualni identitet, brending, marketing, dizajn
(business communication plan, visual identity, branding, marketing, design)
Sažetak
Kao što osobni identitet čini svakoga od nas jedinstvenim, tako je i stvaranje identiteta tvrtke bitno za njezino poslovanje jer je upravo to ono što će jednu tvrtku izdvojiti od njezine tržišne konkurencije. Za tvrtke koje žele proširiti svoje tržište i ostvariti bolju prepoznatljivost među konkurencijom, vizualni identitet je nezaobilazno ulaganje. Najveći cilj razvoja identiteta je direktna komunikacija s potencijalnim korisnicima ili klijentima koje taj isti brending može privući ili odbiti. Vizualni identitet možemo definirati kao skup svih vizualnih obilježja tvrtke koja su stabilna kroz vrijeme, konzistentna i prepoznatljiva, ona predstavljaju tvrtku, a tvrtka njih. Možemo reći da je brend percepcija tvrtke u očima svijeta. Dakle, prvi i najvažniji korak u razvoju poslovnog komunikacijskog plana jest stvoriti dizajn brenda koji svojim korisnicima točno prikazuje tko ste, što nudite i što oni mogu očekivati od vas. U ovome diplomskom radu bit će prikazan razvoj poslovnog plana na primjeru tvrtke koja se bavi izradom namještaja po mjeri. Ovaj komunikacijski poslovni plan veliku važnost daje dizajnu u ulozi marketinga te pokazuje kako je on neupitno bitan za uspjeh tvrtke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn