Pregled bibliografske jedinice broj: 1147586
Kultura otkazivanja u medijskom prostoru
Kultura otkazivanja u medijskom prostoru, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1147586 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kultura otkazivanja u medijskom prostoru
(Cancel culture in the media)
Autori
Dimić, Tonči
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2021
Stranica
56
Mentor
Mustić, Daria
Ključne riječi
kultura otkazivanja, društvene mreže, izopćenje, psihologija mase, internet kultura
(Cancel culture, social networking sites, excommunication, crowd psychology, internet culture)
Sažetak
Cilj rada je da se ustanovi koliko je učinkovita kultura otkazivanja, odnosno da se uspostavi količinu ‘štete’ nanesenu cancel-anim pojedincima. Također se želi uspostaviti namijenjena kazna ili odmazda cancel-anja te koliko su takve mjere sukladna kazna percipirane pogreške. Dodatno, istražit će se postoji li za cancel-ane pojedince mogućnost njihovog iskupljenja, te ako postoji, na koji način se postiže. Usporedbom će se pokazati razlika kod primjene cancel-anja između različitih pojedinaca. Metodologija i plan istraživanja provodi se prikupljanjem podataka koji su javno dostupni da se usporedi koliki dugotrajni negativni učinak kultura otkazivanja ima, ako ga uopće ima. Primarno se misli na ekonomski negativni učinak, kao što su manjak poslovnih prilika, manjak prodanih radova ili smanjen broj gledatelja i slično. Nadalje, provesti će se anketa usmjerena na ciljanu skupinu, što su mladi ljudi, da se ustanove njihova mišljenja vezana za temu. Zbog nekih već provedenih anketa i istraživanja, pretpostavlja se da su mladi ljudi glavni korisnici kulture otkazivanja, ali nije poznato u kojem broju podržavaju njenu uporabu, te s kojom svrhom je koriste.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn