Pregled bibliografske jedinice broj: 1147580
Razlika u poslovnoj komunikaciji pri sklapanju freelance poslova i korporativnog posla kod UX/UI dizajnera
Razlika u poslovnoj komunikaciji pri sklapanju freelance poslova i korporativnog posla kod UX/UI dizajnera, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1147580 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlika u poslovnoj komunikaciji pri sklapanju freelance poslova i korporativnog posla kod UX/UI dizajnera
(The difference in business communication when concluding freelance jobs and corporate business with UX/UI designers)
Autori
Brižić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2021
Stranica
40
Mentor
Mustić, Daria
Ključne riječi
UX/UI dizajn, poslovna komunikacija, radni odnos, zadovoljstvo, motivacija
(UX/UI design, business communication, employment, satisfaction, motivation)
Sažetak
U ovom diplomskom radu opisat će se razlike u poslovnoj komunikaciji prilikom sklapanja poslova UX/UI dizajnera u različitom radnom odnosu. Poslovna komunikacija u današnjem svijetu važan je faktor svakog zaposlenika, te utječe na mnogo faktora kvalitete i kvantitete radnog mjesta prilikom nekog radnog odnosa. Nadalje, poslovna komunikacija ima dva temeljna oblika od kojih se definira tako da govori o vama osobno i načinu na koji komunicirate odnosno vaš osobni stil i odnos prema komunikaciji (formalna ili neformalna komunikacija, za vrijeme ili izvan radnog vremena) dok drugi govori o vašoj funkciji odnosno položaju u hijerarhiji što znači da se takav vid komunikacije temelji na zajedničkim stavovima, odlukama i znanjima. Nadalje, razni faktori utječu na kvalitetu i kvantitetu rada i samo zadovoljstvo zaposlenika. Zadovoljstvo na radu ili na radnom mjestu najčešće je u korelaciji s motivacijom, te iz načina odrađivanja nekog posla, ali i krajnjih rezultata nekoga rada možemo vidjeti sveukupno zadovoljstvo nekog zaposlenika. Važan segment je struka u kojoj se nalazi zaposlenik. U ovom diplomskom radu fokus istraživanja bit će na specifičnoj i brzorastućoj grani IT-a odnosno UX/UI dizajn. Detaljnim opisom ovog zanimanja dobit će se različite načine zaposlenja, poslovne komunikacije i na posljetku različite razine zadovoljstva tijekom rada. Tijekom procesa izrade teoretskog dijela cilj je opisati poslovnu komunikaciju, posao dizajnera te definirati zadovoljstvo radnika. Opisat će se koliko poslovna komunikacija može utjecati na kvalitetu i kvantitetu rada, te zadovoljstva zaposlenika u radnom odnosu. Radni odnos obilježava se tako da je zaposlenik privremeno zaposlen - freelance ili u trajnom radnom odnosu kao zaposlenik određene tvrtke. Razlike između njih prikazane su u odnosu na poslovnu komunikaciju koja se odnosi na neverbalni, verbalni i pisani oblik poslovne komunikacije. Nadalje, cilj je provesti istraživanje te eksperimentalno dokazati kolike su razlike u poslovnoj komunikaciji s obzirom na radni status. Hipoteza – “UX/UI Dizajneri freelanceri u odnosu na UX/UI Dizajnere zaposlene imaju različitu poslovnu komunikaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn