Pregled bibliografske jedinice broj: 1147569
Moć boje u dizajnu - njena komunikacija sa korisnicima
Moć boje u dizajnu - njena komunikacija sa korisnicima, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1147569 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Moć boje u dizajnu - njena komunikacija sa korisnicima
(The power of color in design and its communication with users)
Autori
Cvetković, Dora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.09
Godina
2021
Stranica
34
Mentor
Rahela Kulčar
Ključne riječi
boja, komunikacija, dizajn
(color, communication, design)
Sažetak
Crvena Coca-Cola, šareni Google, plavi Facebook, ljubičasta Milka…jedan od razloga zašto su navedene tvrtke tako prepoznatljive je moć boje. Boja je esencijalna sastavnica vizualne komunikacije, a primarni cilj ovog rada je ući u “svijet boje” i istražiti kakvu ulogu ona ima u komunikaciji s korisnikom. U radu će se istražiti kako korisnici doživljavaju određenu boju (nijansu) te kakve asosijacije u njima pobuđuju. Proučavat će se kako se vizualna komunikacija bojom i percepcija korisnika mijenjala kroz povijest te zbog čega je neko vizualno rješenje tako uspješno. Završni rad će obuhvatiti raznovrsna područja, kao npr. industrijski dizajn, tekstilnu industriju, grafički dizjan I UX dizajn.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija