Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1147461

Program za učenje šahovske završnice: Mat lovcem i skakačem primjenom algoritama umjetne inteligencije


Pavelić, Anton
Program za učenje šahovske završnice: Mat lovcem i skakačem primjenom algoritama umjetne inteligencije, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Rijeka


CROSBI ID: 1147461 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Program za učenje šahovske završnice: Mat lovcem i skakačem primjenom algoritama umjetne inteligencije
(Chess endgame learning program: Bishop and knight checkmate using artificial intelligence algorithms)

Autori
Pavelić, Anton

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Rijeka

Datum
17.09

Godina
2021

Stranica
37

Mentor
Štajduhar, Ivan

Ključne riječi
šah ; lichess ; Pyhton ; PySimpleGUI ; Stockfish
(chess ; lichess ; Pyhton ; PySimpleGUI ; Stockfish)

Sažetak
Šah-mat lovcem i skakačem jedan je od osnovnih matova u šahovskoj teoriji. U navedenoj šahovskoj završnici prvi igrač je u materijalnoj prednosti dvije figure (lovac [L] i skakač [S]) uz vlastitog kralja [K], dok je drugom igraču preostao samo kralj [K]. Kreirali smo grafičko korisničko sučelje: šahovsku ploču, i ostvarili osnovne funkcionalnosti pokretanja samo četiri figure (K, K, L, S). Umjesto dugotrajnog treniranja agenta, ostvaren je program zasnovan na Minimax algoritmu s alpha/beta obrezivanjem čiji se izlaz može usporediti sa savjetima koje daje Stockfish 14, šahovski program koji se koristi i na već spomenutom web-mjestu: lichess.org.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehnički fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Štajduhar (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavelić, Anton
Program za učenje šahovske završnice: Mat lovcem i skakačem primjenom algoritama umjetne inteligencije, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Rijeka
Pavelić, A. (2021) 'Program za učenje šahovske završnice: Mat lovcem i skakačem primjenom algoritama umjetne inteligencije', diplomski rad, preddiplomski, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Paveli\'{c}, Anton}, year = {2021}, pages = {37}, keywords = {\v{s}ah, lichess, Pyhton, PySimpleGUI, Stockfish}, title = {Program za u\v{c}enje \v{s}ahovske zavr\v{s}nice: Mat lovcem i skaka\v{c}em primjenom algoritama umjetne inteligencije}, keyword = {\v{s}ah, lichess, Pyhton, PySimpleGUI, Stockfish}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Paveli\'{c}, Anton}, year = {2021}, pages = {37}, keywords = {chess, lichess, Pyhton, PySimpleGUI, Stockfish}, title = {Chess endgame learning program: Bishop and knight checkmate using artificial intelligence algorithms}, keyword = {chess, lichess, Pyhton, PySimpleGUI, Stockfish}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font