Pregled bibliografske jedinice broj: 1147281
UKLJUČENOST DJECE U IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI
UKLJUČENOST DJECE U IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1147281 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UKLJUČENOST DJECE U IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI
(INVOLVEMENT OF CHILDREN IN EXTRACURRICULAR
ACTIVITIES)
Autori
Hačić, Ema
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.09
Godina
2021
Stranica
40
Mentor
Jenko Miholić, Srna
Ključne riječi
podrška ; potreba učenika za kretanjem ; tjelesno i zdravstveno područje ; škole
(physical and health area ; pupils’ need for movement ; schools ; support)
Sažetak
Izvannastavne aktivnosti predstavljaju važan dio planiranog i organiziranog slobodnog vremena učenika. Cilj ovog istraživanja bio je istražiti uključenost djece i njihovih roditelja u izvannastavne aktivnosti. Za potrebe istraživanja prikupljen je uzorak od 105 roditelja učenika od 1. do 4. razreda osnovnih škola u Gradu Zagrebu i Zagrebačkoj županiji. Ispitanici su rješavali online anketni upitnik koji se sastojao od 21 pitanja. Rezultatima smo saznali da je zapravo jako malo učenika uključeno u izvannastavne aktivnosti, jer škole ne nude dovoljan izbor izvannastavnih aktivnosti za svoje učenike, pogotovo su zapostavljene izvannastavne aktivnosti usmjerene na tjelesno i zdravstveno područje. Sukladno tome, analiza rezultata prikazuje kako je većina učenika uključena u izvannastavne aktivnosti iz drugih odgojno-obrazovnih područja za razliku od tjelesnog i zdravstvenog područja. Nadalje, rezultati pokazauju apsolutnu roditeljsku podršku djeci uključenoj u izvannastavne aktivnosti i slaganje roditelja za potrebu kretanja djece i izvan redovitog sata tjelesne i zdrastvene kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Kineziologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)